Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
childhoodlight
Hmm... Du är svår! Men kanske Padma Patil, fast skådespelaren, på denna bild; ![]() ...trots att ni har helt olika ursprung :|
3 sep, 2011 18:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 3 kl. 18:37
|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Ähhh... jag tror inte jag ser ut som någon skådespelare i filmerna, haha. Ni kan gärna komma med förslag dock Men personlighet: Luna, Hermione och Ginny - mest Ginny. Jag går inte efter skådespelare, snarare efter hur karaktärerna beskrivs i boken. ^^ Ja, haha men det skulle vara ganska svårt ändå att säga vem som är lik vem om man går efter hur karaktärerna beskrivs i böckerna då folk har olika syn på varje karaktär ;>
3 sep, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Ähhh... jag tror inte jag ser ut som någon skådespelare i filmerna, haha. Ni kan gärna komma med förslag dock Men personlighet: Luna, Hermione och Ginny - mest Ginny. Jag går inte efter skådespelare, snarare efter hur karaktärerna beskrivs i boken. ^^ Ja, haha men det skulle vara ganska svårt ändå att säga vem som är lik vem om man går efter hur karaktärerna beskrivs i böckerna då folk har olika syn på varje karaktär ;> Ah jo i och för sig. Men det är nog även därför alla har blivit castade (som ville bli castade i den tråden xD) som mer än en karaktär. ^^ 3 sep, 2011 18:39 |
|
Julia<3
Elev |
luna
Ravenclaw äger! 3 sep, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
Min personlighet: Luna, Neville och Seamus.
Utseende säger folk olika hela tiden, men har bland annat hört: Myrtle, Tonks och Narcissa. ^^ 4 sep, 2011 11:01 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min personlighet: Luna, Neville och Seamus. Utseende säger folk olika hela tiden, men har bland annat hört: Myrtle, Tonks och Narcissa. ^^ Jag tycker faktiskt att du är ganska lik Narcissa We never go out of style <3 4 sep, 2011 11:41 |
|
expelliarmus
Elev |
4 sep, 2011 11:49 |
|
Issa_99
Elev |
Hermione Granger om jag måste säga
♥Veronica Maggio♥Timbuktu♥ 4 sep, 2011 12:00 |
|
Celebikai
Elev |
4 sep, 2011 12:00 |
|
Dini99
Elev |
åhh "
Personlighet-Ron kanske ,, åh jag vet inte ! Utseende-Luna "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 sep, 2011 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen