Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 03:08 |
|
Borttagen
|
e: that's .. kind of hard. då jag inte har någon aning om vad det är för sorts svar så vet jag inte riktigt, men ja. Det blir bra i slutändan ändå ♥
k: aah! sorry för kassa inlägg, haha! 12 aug, 2011 03:11 |
|
expelliarmus
Elev |
12 aug, 2011 03:13 |
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 03:14 |
|
Borttagen
|
HAHA, jag har suttit vid datorn mest hela förmiddagen, sen på kvällskvisten drog jag ut med mina vänner och hade det allmänt kul, how 'bout you?
12 aug, 2011 03:14 |
|
expelliarmus
Elev |
Legat i sängen och haft skittråkigt, precis som varje dag! Kört bil litegrann på kvällen och kollat på Harry Potter.
12 aug, 2011 03:15 |
|
Borttagen
|
e: varför känns det som att det är väldigt, oerhört skönt? Jag själv måste vakta kusinen, fast jag skickade över honom till min morbror, så han var där tills middag, haha (a)
12 aug, 2011 03:16 |
|
expelliarmus
Elev |
HAHAH!
12 aug, 2011 03:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: HAHAH! tell me about it! Mitt lov har sett ut i princip likadant, fast de senaste veckorna har varit lite mer livade 12 aug, 2011 03:18 |
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 03:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen