Privat mellan Ripadal och ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snape såg på henne och gick med henne in med henne till Slytherin och stannade utanför tjejernas eftersom han ändå inte kunde gå in.
24 okt, 2015 21:13 |
|
ellisen05
Elev |
" Godnatt." sa jag och gick in i tjejernas sovsal. Jag la mig direkt ner på sängen.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 24 okt, 2015 21:15 |
|
Borttagen
|
Snape gick direkt till sin sovsal och la sig i sängen och började drömma om henne.
24 okt, 2015 21:16 |
|
ellisen05
Elev |
Jag drömde att jag var på en äng.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 24 okt, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Snape vaknade efter några timmar och flämtae.
Varför hade han drömt om henne. 24 okt, 2015 21:18 |
|
ellisen05
Elev |
Jag dansade runt. Men någon kom emot mig. Snape. Men han log.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 24 okt, 2015 21:20 |
|
Borttagen
|
Snape somnade om efter en stund men började direkt drömma om henne
24 okt, 2015 21:21 |
|
ellisen05
Elev |
Jag ocj Snape dansade tillsammans.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 24 okt, 2015 21:35 |
|
Borttagen
|
Snape fortsatte sova
(ska vi hoppa lite?) 24 okt, 2015 21:41 |
|
ellisen05
Elev |
( OK)
Jag vaknade av tystnaden. Jag slängde en blick på klockan och såg att den var sju, Det var helg. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 24 okt, 2015 21:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen