Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Tewo satt stila en stund.
"så vi ska åka till Hathor?" ftågade Tewo nervöst.
15 sep, 2015 10:09
|
|
Borttagen
|
" Ja det är inte säkert här längre " sa Caleb allvarligt och såg på Tewo.
15 sep, 2015 10:11
|
|
Borttagen
|
" yay tillbaka till ensamheten" sa Tewo & suckade.
15 sep, 2015 10:16
|
|
Borttagen
|
" Du har oss " sa Caleb och såg på Tewo han tänkte inte umgås med nån annan än Tewo på den nya planeten.
15 sep, 2015 10:24
|
|
Borttagen
|
" det förstås" sa Tewo & log lite grann.
Danny & Caroline packade klart sina grejer.
15 sep, 2015 10:51
|
|
Borttagen
|
Caleb gick tyst ut med sina saker
" så du är klar ??" Frågade Caleb och såg på Rasmus
" Japp " sa Rasmus
15 sep, 2015 10:57
|
|
Borttagen
|
" kom med allihopa vi ska ut i skogen först"sa Danny & tog med sina grejer till skogen. Caroline & Tewo följde efter.
15 sep, 2015 12:44
|
|
Borttagen
|
Caleb gick efter Rasmus kom lite osäkert efter vadå ut i skogen tänkte Rasmus som inte gillade skogen.
15 sep, 2015 12:53
|
|
Borttagen
|
Efter en stunds vandring i skogen kom de fram till ett rymdskepp.
"Dåsa då är vi framme vid vår transport" sa Danny & log.
15 sep, 2015 13:01
|
|
Borttagen
|
" Var på tiden att ni kom " sa Trolod och såg på dom med ett leende. Caleb såg på Trolod han gillade inte grodor han var nästan lite rädd för dom.
15 sep, 2015 13:20
|
Du får inte svara på den här tråden.