Den mystiska klockan (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den mystiska klockan (prs)
|
Borttagen
|
"jag vet jag vet. Men hade jag fått hade jag blivit en splixson" sa Danny med en suck.
9 sep, 2015 22:09
|
|
Borttagen
|
" Jobba utan fusk är bra då håller man riktigt igång kroppen " sa Diana och log.
9 sep, 2015 22:14
|
|
Borttagen
|
"jag vet vad du menar men vill verkligen fuska" sa Danny med en suck.
plötsligt hördes det ett konstigt djup utanför.
"vad var det där?" frågade Danny nervöst & sprang ut ur huset för att se vad ljudet kom ifrån. När han kom ut mätke han att en del av traktorn var borta.
9 sep, 2015 22:16
|
|
Borttagen
|
Dexter sprang dit han man
" Wow " sa Dexter då han såg att halva traktorn var borta.
10 sep, 2015 07:02
|
|
Borttagen
|
"vad har hänt här?"frågade Danny osäkert.
Danny började att studera traktorn.
"Den var ju hel när vi gick in" sa Danny
10 sep, 2015 07:03
|
|
Borttagen
|
" ,Nån varelse är här " sa Diana då hon studerade traktorn.
10 sep, 2015 07:04
|
|
Borttagen
|
Danny nickade.
"Jag tror du har rätt....tror ni att det är någon som är ute efter ometrixen?" frågade Danny osäkert
10 sep, 2015 07:10
|
|
Borttagen
|
" Känns inte som att det är en sån varelse " sa Diana Dexter sa inget utan gick fram och studerade traktorn mer noga.
10 sep, 2015 07:14
|
|
Borttagen
|
ett par gröna ögon stirrade på dem från buskarna.
Danny såg sig omkring.
"Det känns som om någon stirrar på oss" sa Danny
10 sep, 2015 07:16
|
|
Borttagen
|
" Det gör någon också jag menar hur ofta stirrar ett par gröna ögon ut ur en buske " sa Diana. Dexter tog kort på traktorn med mobilen
10 sep, 2015 07:22
|
Du får inte svara på den här tråden.