Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Kaylin

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

1 2 3 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Kaylin:
(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )

(Sorry, är förvirrad och trött)

16 dec, 2015 21:21

Kaylin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )

(Sorry, är förvirrad och trött)

(Know what you means! Men kan du förklara hur du tänker?? x) )

Go Fuck yourself you damn cereal

16 dec, 2015 21:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )

(Sorry, är förvirrad och trött)

(Know what you means! Men kan du förklara hur du tänker?? x) )

(Att vi ska springa in i det här huset, tänkte jag

17 dec, 2015 06:49

Kaylin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )

(Sorry, är förvirrad och trött)

(Know what you means! Men kan du förklara hur du tänker?? x) )

(Att vi ska springa in i det här huset, tänkte jag

(Jag trodde att det var Ians hus!)

Go Fuck yourself you damn cereal

17 dec, 2015 17:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )

(Sorry, är förvirrad och trött)

(Know what you means! Men kan du förklara hur du tänker?? x) )

(Att vi ska springa in i det här huset, tänkte jag

(Jag trodde att det var Ians hus!)

(Det kan det väl vara, om du trodde det)

17 dec, 2015 18:54

Kaylin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )

(Sorry, är förvirrad och trött)

(Know what you means! Men kan du förklara hur du tänker?? x) )

(Att vi ska springa in i det här huset, tänkte jag

(Jag trodde att det var Ians hus!)

(Det kan det väl vara, om du trodde det)

(Vilket hus tänkte du på?? X_x )

Go Fuck yourself you damn cereal

17 dec, 2015 22:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )

(Sorry, är förvirrad och trött)

(Know what you means! Men kan du förklara hur du tänker?? x) )

(Att vi ska springa in i det här huset, tänkte jag

(Jag trodde att det var Ians hus!)

(Det kan det väl vara, om du trodde det)

(Vilket hus tänkte du på?? X_x )

(Det hade jag inte riktigt bestämt)

18 dec, 2015 06:53

Kaylin
Elev

Avatar


Du tog bort din! :'

Go Fuck yourself you damn cereal

12 jan, 2016 22:12

1 2 3 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

Du får inte svara på den här tråden.