Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel om Kopierarna (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

1 2 3 ... 37 38 39 ... 87 88 89
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"4 stycken blir bra & helst lite yngre då de behöver tränas i en tidig ålder" sa Kenny

14 aug, 2015 20:56

Borttagen

Avatar


" Ja äldst får vara 8 år om det är ont om unga pojkar " sa Annelie

14 aug, 2015 20:58

Borttagen

Avatar


"precis. Vi åker till det där barnhemmet i morgon bitti" sa Kenny & log. Han hoppades på att hitta några fina barn där.

14 aug, 2015 21:00

Borttagen

Avatar


" Jag ringer och pratar med dom nu " sa Annelie och slog Nummeret till barnhemmet och pratade med dom.

14 aug, 2015 21:01

Borttagen

Avatar


Kenny log.
För en gångskull skulle han få söner & de skulle vara mycket bättre än hans & Annelie misslyckade dotter.

14 aug, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


Annelie log pojkarna skulle tränas och bli starka dottern var bara misslyckad.

14 aug, 2015 21:07

Borttagen

Avatar


De nya sönnerna

Kenny körde till Barnhemmet. Med sig hade han sin fru Annelie. Kenny stannade utanför barnhemmet.
" då är vi framme" sa Kenny & log. Han gick ut ur bilen.

14 aug, 2015 21:09

Borttagen

Avatar


" Äntligen framme " sa Annelie och log hon gick ut ur bilen och såg på barnhemmet hon såg en målare stå och måla om knutarna på huset.

14 aug, 2015 21:10

Borttagen

Avatar


"Då går vi in & ser vilka barn som det finns att välja på" sa Kenny log.
Kenny gick mot huset & ringde på dörr klockan.

14 aug, 2015 21:12

Borttagen

Avatar


Annelie log en kvinna kom och l
Öppnade dörren
" Ni måste vara Annelie och Kenny " sa Kvinnan och log mot paret
" Ja det är vi " sa Annelie
" välkomna pojkarna har väntat på er " sa Kvinnan och steg åt sidan för att släppa in dom. Annelie gick in och såg sig omkring husets inredning var fint.

14 aug, 2015 21:14

1 2 3 ... 37 38 39 ... 87 88 89

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

Du får inte svara på den här tråden.