Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"4 stycken blir bra & helst lite yngre då de behöver tränas i en tidig ålder" sa Kenny
14 aug, 2015 20:56
|
|
Borttagen
|
" Ja äldst får vara 8 år om det är ont om unga pojkar " sa Annelie
14 aug, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
"precis. Vi åker till det där barnhemmet i morgon bitti" sa Kenny & log. Han hoppades på att hitta några fina barn där.
14 aug, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
" Jag ringer och pratar med dom nu " sa Annelie och slog Nummeret till barnhemmet och pratade med dom.
14 aug, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
Kenny log.
För en gångskull skulle han få söner & de skulle vara mycket bättre än hans & Annelie misslyckade dotter.
14 aug, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
Annelie log pojkarna skulle tränas och bli starka dottern var bara misslyckad.
14 aug, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
De nya sönnerna
Kenny körde till Barnhemmet. Med sig hade han sin fru Annelie. Kenny stannade utanför barnhemmet.
" då är vi framme" sa Kenny & log. Han gick ut ur bilen.
14 aug, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
" Äntligen framme " sa Annelie och log hon gick ut ur bilen och såg på barnhemmet hon såg en målare stå och måla om knutarna på huset.
14 aug, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
"Då går vi in & ser vilka barn som det finns att välja på" sa Kenny log.
Kenny gick mot huset & ringde på dörr klockan.
14 aug, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
Annelie log en kvinna kom och l
Öppnade dörren
" Ni måste vara Annelie och Kenny " sa Kvinnan och log mot paret
" Ja det är vi " sa Annelie
" välkomna pojkarna har väntat på er " sa Kvinnan och steg åt sidan för att släppa in dom. Annelie gick in och såg sig omkring husets inredning var fint.
14 aug, 2015 21:14
|
Du får inte svara på den här tråden.