Prs med ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ceczan04
|
Borttagen
|
" Ja det gör vi väl?" frågade jag Will.
31 jul, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
"Ja, det tycker jag!" Svarade jag glatt.
31 jul, 2015 21:57
|
|
Borttagen
|
" Då kommer vi." Sade jag.
31 jul, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
"Japp, vi ses!" Sade jag till Fred och Zelda ..
31 jul, 2015 22:26
|
|
Borttagen
|
Vi gick iväg.
" Vad roligt för er med en till i familjen! " Sade jag och låtsades vara glad. Det var ju klart jag var glad men ändå. Jag får aldrig fler i släkten.
31 jul, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
"Jadå, men nu då vi ännu fler på släktträffarna." Sade jag och kysste Nathalie på Kinden.
31 jul, 2015 22:35
|
|
Borttagen
|
Jag log. Jag hade ju Link.
31 jul, 2015 22:36
|
|
Borttagen
|
"Nu måste vi göra läxorna!" Sade jag glatt.
31 jul, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
" Just det." Sade jag och drog fram mina läxor.
31 jul, 2015 22:39
|
|
Borttagen
|
"Men, det är väldigt lätta!" Sade jag och log.
31 jul, 2015 22:40
|
Du får inte svara på den här tråden.