(ORP) Hide, run, survive
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Hide, run, survive
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Ellie:
Tar sats och hoppar. Hamnar fel och välter Olivia och Marbell. "Uh.. Eh.. Sorry", säger jag besvärat och ställer mig upp.
2 apr, 2014 19:37 |
|
Safir
Elev |
Marbelle
Jag blir helt överväldigad när jag hör vad Olivia säger. När hon säger förlåt så skakar jag på huvudet. - Du har inget att säga förlåt för Olivia, kom ihåg det. Jag ser stint på henne. Sedan landar Ellie rakt på mig och ser upp på henne. Oj. Wow. Ow.
2 apr, 2014 19:37 |
|
Anne Potter
Elev |
2 apr, 2014 19:38 |
|
Safir
Elev |
2 apr, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Cate:
Jag hoppar från lastbilen och landar en bit bakom de andra. Suckar. (Öhhhh, är det inte mer soldater...? Och lastbilen körde väl? owo) 2 apr, 2014 19:39
Detta inlägg ändrades senast 2014-04- 2 kl. 19:40
|
|
Anne Potter
Elev |
2 apr, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
Vi får rolla utan henne ikväll D: 2 apr, 2014 19:42 |
|
Safir
Elev |
(Jo men de kör
Marbelle Jag ser på Olivia och Ellie och plötsligt inser jag. Ellie behöver mig, det gör hon, och det vet jag. Saken är den att jag inte på riktigt älskar henne, jag har bara beskyddarinstinkt för att jag inte vill att hon ska råka illa ut som Max. Olivia... Olivia älskar jag nog faktiskt. Jag tar ett djupt andetag. - Olivia... Kom, jag måste prata med dig.
2 apr, 2014 19:43 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Nickar och följer efter Marbelle. Rädslan forsar inom mig som en flod. "Vad är det?", frågar jag ljudlöst och nervöst. Det var meningen att jag skulle låta modig och bestämd, men det gick inte. ![]()
2 apr, 2014 19:47 |
|
Alice Weasley
Elev |
(Miyako svimmade säger vi jag var borta en stund så hehe)
Miyako: Jag vaknar och ser att ingen är kvar i last bilen utom jag. Dom glömde mig! Tänker jag och utan och tänka mig för skriker jag till En soldat går ut ur bilen och in till mig han utbrister. " Fan dem har smitit!" Sen ser han mig. "Fast den här är kvar..." Han kliver ut och låser luckan och rivstartat bilen. Hastigheten är nu 180 km i timmen eller mer...
2 apr, 2014 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen