Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid honom.
11 feb, 2014 19:07
|
|
Borttagen
|
"Hur gick det på träningen?"
Mumlade jag.
Jag hoppades att hon inte skulle notera att jag visste var hon hade varit.
11 feb, 2014 19:10
|
|
Borttagen
|
"Okej... Nu blev det weird här... Jag har ju inte sagt att jag går på torsdagar...eller? Hur visste du när jag hade det?"
11 feb, 2014 19:14
|
|
Borttagen
|
"Jag såg dig fara och gissade bara"
Mumlade jag och i ett litet försök att slingra mig.
11 feb, 2014 19:17
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen.
"Du gissar aldrig."
11 feb, 2014 19:19
|
|
Borttagen
|
Jag suckade. Hon kände mig för väl.
"Jaja jag hörde dig prata i telefon"
Erkände jag.
11 feb, 2014 19:20
|
|
Borttagen
|
"Har du... Spionerat på mig hela dagen?"
11 feb, 2014 19:23
|
|
Borttagen
|
"Nej, jag kom hit men sen märkte jag att du hade stressigt så jag tänkte att det inte var någon idé så jag väntade tills du kom tillbaka"
Sa jag och hoppades att hon skulle tro mig eftersom det var sanningen.
11 feb, 2014 19:28
|
|
Borttagen
|
Jag gav efter.
"Okej. Men ärligt; varför är du här?"
11 feb, 2014 19:33
|
|
Borttagen
|
Jag höjde frågande på ögonbrynen.
11 feb, 2014 19:34
|
Du får inte svara på den här tråden.