Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vem ska göra för spel, tävlingar och topplistor?
18 jun, 2011 18:59 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Alicedor: Jag behöver fortfarande magiska djur, Spel, Tävlingar och topplistor och skvaller. VA!? Redan nästa nummer eller? Nu hänger jag inte riktigt med....Vi har ju knappt fått in allt för förra numret! ♏︎ 18 jun, 2011 19:15 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Alicedor: Jag behöver fortfarande magiska djur, Spel, Tävlingar och topplistor och skvaller. VA!? Redan nästa nummer eller? Nu hänger jag inte riktigt med....Vi har ju knappt fått in allt för förra numret! Nej, fortfarande numret då jag skickat in om Viktor Skrivet av Alicedor: Jag behöver bara spel, tävlingar och topplistor och Magiska djur, sen så är vi klara med den hära tidningen. ![]()
18 jun, 2011 19:19 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: Skrivet av Alicedor: Jag behöver fortfarande magiska djur, Spel, Tävlingar och topplistor och skvaller. VA!? Redan nästa nummer eller? Nu hänger jag inte riktigt med....Vi har ju knappt fått in allt för förra numret! Nej, fortfarande numret då jag skickat in om Viktor Skrivet av Alicedor: Jag behöver bara spel, tävlingar och topplistor och Magiska djur, sen så är vi klara med den hära tidningen. WHAA!? Alltså, jag hänger inte med i svängarna, varför ska jag skicka in om Magiska djur NU då!? ♏︎ 18 jun, 2011 20:40 |
|
djurgalen_99
Elev |
jag hineer typ aldrig vara innne på mugglis längre, jag vet att det är sommarlov, men jag ska resa bort mkt och kommer inte hinna vara inne så mkt. Jag måste tyvärr säga upp mig!!
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 19 jun, 2011 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av djurgalen_99: Vem ska då vara reporter för det?jag hineer typ aldrig vara innne på mugglis längre, jag vet att det är sommarlov, men jag ska resa bort mkt och kommer inte hinna vara inne så mkt. Jag måste tyvärr säga upp mig!! 19 jun, 2011 15:16 |
|
djurgalen_99
Elev |
vet inte, mickis kommer nog inte att vara inne på mugglis så mkt längre, hon blev lite sur på mig för att hon var tvungen att cykla hem tidigare från sirius när vi var hemma hos henne, hon sa att om hon visade mig vägen (jag kan den inte) så skulle hon aldrig mer gå in på mugglis. Hon gillade ändå inte hp så mkt.
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 19 jun, 2011 15:20 |
|
EMELESEL
Elev |
Kan man få läsa tidningen utan att man är med och gör den?
19 jun, 2011 15:58 |
|
Knizzlare
Elev |
19 jun, 2011 16:02 |
|
Alicedor
Elev |
19 jun, 2011 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen