Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag följde efter Nellie in i rummet och fann Lucas ligga i en säng.
Så fort han såg mig så satte han sig upp och tog sig upp ur sängen.
Han var ingen vacker syn.
31 okt, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
Wii visade mig in i ett vardagsrum och jag satte mig osäkert i soffan med armarna om benen.
31 okt, 2013 16:38
|
|
Borttagen
|
"Lägg dig ner!" Mumlade jag och gick fram till honom.
Men han grep krampaktigt tag i min axel.
"Nej. Hjälp mig ner bara."
Jag suckade.
"Okej då."
31 okt, 2013 16:40
|
|
Borttagen
|
Jag försökte bli osynlig.
31 okt, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
Vi tog oss mödosamt ner till Sanna.
31 okt, 2013 16:46
|
|
Borttagen
|
Jag kände mig en aning bättre till mods när William dök upp.
31 okt, 2013 16:48
|
|
Borttagen
|
"Hej." Jag log lite.
Jag hjälpte Lucas att sätta sig bredvid Sanna.
31 okt, 2013 16:49
|
|
Borttagen
|
"Hej..."
Ytterdörren öppnades och Diego dök upp igen.
31 okt, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 16:51
|
|
Borttagen
|
Jag satt livrädd kvar utan att kunna röra mig när Duegos blick fastnade på mig.
31 okt, 2013 16:53
|
Du får inte svara på den här tråden.