Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag ser på Brian.
- Nej!! Skriker jag.
16 nov, 2013 19:08
|
|
Borttagen
|
"OKEJ DÅ! FÖRSTÖR RESTEN UTAV DAN MED!!!!!!", jag reser mig upp och går ner till Stora Salen.
16 nov, 2013 19:09
|
|
Borttagen
|
Jag ser förvirrat efter Brian, suckar sedan frustrerat och springer efter.
16 nov, 2013 19:27
|
|
Borttagen
|
Jag springer rakt in i en tjej från Hufflepuff.
"Förlåt!"
"Nej nej, mitt fel!", vi skrattar lite och går förbi varandra. Glad går jag in i Stora salen, tänk att humöret kan ändras så snabbt.
16 nov, 2013 19:29
|
|
Borttagen
|
Jag springer till stora salen.
16 nov, 2013 19:32
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig med några sjuor och börjar snabbt småprata.
16 nov, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
Jag ser mig om efter Brian, får syn på honom och går med arga steg fram till honom.
16 nov, 2013 19:58
|
|
Borttagen
|
Sjuorna drar ett skämt. Jag skrattar och märker inte att Pling närmar sig.
16 nov, 2013 20:48
|
|
Borttagen
|
Jag sparkar till Brian i ryggen
16 nov, 2013 21:00
|
|
Borttagen
|
"Vad fan är dit problem?!?", en sjua nära mig ställer sig upp och drar fram sin stav. Jag försöker andas..
16 nov, 2013 21:03
|
Du får inte svara på den här tråden.