Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Visst" sa jag tillslut, men tänkte göra Zayn besviken igen genom att svika honom.
7 nov, 2013 22:30
|
|
Borttagen
|
Jag gick in till lektionenn
7 nov, 2013 22:31
|
|
Borttagen
|
"Bra" sa Zayn och log.
Vi gick in till lektionen, matte, och satte oss.
7 nov, 2013 22:32
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde alla uppgifter och följde aktivt.med till lektionens slut.
7 nov, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
Jag hade inte fått något gjort, och jag brydde mig inte. Jag plockade ihop och gick ut i korridoren.
7 nov, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
7 nov, 2013 22:43
|
|
Borttagen
|
( Försöker!! xD )
Zayn gick fram till Cassandra efter lektionen.
"Du, Niall har sagt att han tycker du är ful" sa han övermäktigt med armarna i kors.
7 nov, 2013 22:46
|
|
Borttagen
|
- Han får tycka vad han vill. Sade.jag med en axelryckning.
7 nov, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
"Å, och han ljög förut, förresten, när han sa att han gillade dig och allt det" Zayn log.
7 nov, 2013 22:52
|
|
Borttagen
|
7 nov, 2013 22:53
|
Du får inte svara på den här tråden.