Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 22:34
|
|
Borttagen
|
"Okej.... Jag fick den av min bror..."
Mumlade jag och satte tillbaka den igen.
27 sep, 2013 22:35
|
|
Borttagen
|
"Vill du prata om honom?"
27 sep, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
"Det känns fortfarande väldigt jobbigt...."
Mumlade jag.
27 sep, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
"Det förstår jag... Jag hade förresten en bror till, Leonard. Han blev överkörd för bara något år sedan...."
27 sep, 2013 22:45
|
|
Borttagen
|
Jag fick inte fram något vettigt att säga så jag rörde bara lite tröstande vid hennes hand.
27 sep, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
Jag blev tyst och tänkte sorgset på Leonard.
27 sep, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
Jag var också tyst och försökte tänka på något annat än Geoge.
27 sep, 2013 22:52
|
|
Borttagen
|
Leonardo hade blivit väldigt gammal.
27 sep, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
Jag försökte istället tänka på Wee och drog in hennes doft i tysta andetag.
27 sep, 2013 22:55
|
Du får inte svara på den här tråden.