Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 37 38 39 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Zeb, vänta! ropade jag.

2 sep, 2013 14:49

Queen Boo
Elev

Avatar


Han fnös bara åt mig.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 15:22

Borttagen

Avatar


- Men ZEB!! skrek jag frustrerat då han började springa iväg. Jag suckade frustrerat och gned mig i pannan.

Jag började tänka på Nyx ord.
- Selena har du fått besök av Nyx på sista tiden? frågade jag ängsligt. En kille såg förvånat på Nyx,
- Ingen har sett Nyx på åratal! utbrast han. Jag rodnade starkt.

2 sep, 2013 15:29

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag skakade på huvudet och fnös. "Nej, det har jag inte" sa jag spydigt. "Du kanske borde gå till en läkare. Eller en terapeut"

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 15:53

Borttagen

Avatar


- Okej. sa jag enkelt och log mot Selena.
- Jag frågade bara eftersom hon dök upp i mitt rum idag, fortsatte jag och ryckte på axlarna.
- Fast, hon vet nog hurdan du är och ingen vill ju vara med en sån. avslutade jag med ett strålande leende och gick iväg efter Zeb.

Du vill inte göra mig besviken kära barn, viskade Nyx med vinden, som nu lyfte upp mig ett par meter.
Nyx fortsatte: Det kommer att vara slitsamt, men jag vet att Selena fortfarande finner din vänskap viktig. Kämpa Roxanne, och tillsammans kan ni uppfylla erat öde

Jag nickade, och började gå vidare. Utan att tänka på det hade jag firats ner igen, och alla såg med stora ögon på mig. Uppmärksamheten gjorde mig både upprymd och rädd.

2 sep, 2013 16:00

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag log. Sedan gick jag tillbaka mot skolan, och in i fäktningssalen

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 16:03

Borttagen

Avatar


Jag fick syn på Zeb och sprang i hans riktning.

2 sep, 2013 16:17

Queen Boo
Elev

Avatar


James log mot mig. "Vad var det om?" Frågade han. Jag ryckte på axlarna.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 16:22

Borttagen

Avatar


- Ze- började jag, men han avbröt mig genast:
- DU LYFTES JUST UPP TYP 7 METER I LUFTEN!! skrek han med nyfiket uttryck. Jag rodnade och förde en hårslinga bakom örat.
- Ja, och jag har träffat Nyx också, suckade jag lyckligt. Zeb log och drog in mig i en björnkram.
Jag slappnade av och blundade. Så tittade jag upp på Zeb och log,
- Ska vi gå till lektionen då?
Zeb nickade, och sen fick jag rida på Zebs rygg, hela vägen till stallet.

2 sep, 2013 16:27

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tränade hårt under lektionen, och var fast besluten att slå James. Tillslut lyckades jag. Jag skrattade lyckligt.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 16:31

1 2 3 ... 37 38 39 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.