STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
" Vilken sort är du?" sa jag
25 aug, 2013 18:44
|
|
Borttagen
|
''den som inte bits och är farlig, bara ser läskig ut'' ''men..'' sa jag sedan men avbröt mig
25 aug, 2013 18:48
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:49
|
|
Borttagen
|
''om man försöker stanna och lugna mig KAN jag bitas fast oftast inte!'' sa jag stelt
25 aug, 2013 18:50
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
''jag är inte farlig sa jag och kysste honom
25 aug, 2013 19:05
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade inte kyssen
" Blir dina barn vampyrer med?" sa jag tyst
( Glöm inte den andra rollen  )
25 aug, 2013 19:07
|
|
Borttagen
|
''nej!'' ''den sprider sig inte!'' sa jag glatt, ''men jag har inga ban än, ska vi fixa så att jag får några'' sa jag sexigt
25 aug, 2013 19:09
|
|
Borttagen
|
" Äh " sa jag tyst
Jag var lite osäker på det
25 aug, 2013 19:17
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 19:23
|
Du får inte svara på den här tråden.