Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicedor
Elev |
11 sep, 2011 03:55 |
|
MissMolly
Elev |
asså sjukt jag drömmer alltid om dig jan,det måste vara nått fel på mig som inte har slutat med det i fyra år x3
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 2 okt, 2011 18:47 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag kommer inte ihåg vad jag drömde. Men jag vaknade upp fullständigt livrädd. Jag var helt säker på att det var en mördare i mitt rum och att jag skulle dö vilken sekund som helst (mitt sovrum har inga fönster, alltså ser jag inget när jag vaknar). Jag kallsvettades och grät. Måste ha drömt något hemskt..
Kul start på födelsedagen!
2 okt, 2011 19:12 |
|
MissMolly
Elev |
drömmer typ saker som sedan händer är så sjukt läskigt!
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 2 okt, 2011 19:13 |
|
cannedcorn
Elev |
Det har jag också gjort! Fast inte speciellt stora grejer då. Jag drömde t ex en gång att vi skulle ha ett oförberett prov och senare på dagen hade vi ett oförberett prov. Trodde nästan att jag skulle börja gråta när min lärare sa att vi skulle ha det. x) Sen har jag drömt flera saker, som t ex vilken häst jag ska få på ridningen, vad jag kommer få för resultat på proven osv. Fast allt det där kan ju bero på att man har en liten känsla av vad man kommer få för resultat på proven eller liknande, och därför drömmer man om det.. eller något
2 okt, 2011 19:17 |
|
MissMolly
Elev |
Skrivet av cannedcorn: asså det är så sjukt läskigt för då brukar jag säga"det här har jag gjort förut" x3Det har jag också gjort! Fast inte speciellt stora grejer då. Jag drömde t ex en gång att vi skulle ha ett oförberett prov och senare på dagen hade vi ett oförberett prov. Trodde nästan att jag skulle börja gråta när min lärare sa att vi skulle ha det. x) Sen har jag drömt flera saker, som t ex vilken häst jag ska få på ridningen, vad jag kommer få för resultat på proven osv. Fast allt det där kan ju bero på att man har en liten känsla av vad man kommer få för resultat på proven eller liknande, och därför drömmer man om det.. eller något http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 2 okt, 2011 19:18 |
|
Alicedor
Elev |
5 okt, 2011 12:28 |
|
MissMolly
Elev |
drömde typ att julius bodde i frövi oh vet inte vad x)
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 6 okt, 2011 16:25 |
|
ebbavladimir
Elev |
Igår drömde jag att jag var på en Mugglisträff. Et var någon som sa att alla skulle göra någon slags kaka av trolldeg som beskrev en som person. Trolldegen tog slut när jag väl skulle ta.. Sen var det någon tjej där som jag pratade med. Hon sa att hon hette Minvackrasilvervingepåenduvaflygeriväg, typ, här på Mugglis. Hon var i alla fall snäll. Precis när jag skulle gå och hälsa på fler så ringde min väckarklocka.
2 nov, 2011 23:09 |
|
Alicedor
Elev |
3 nov, 2011 00:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen