Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
''vi har håltimme nu så om en timme'' sa jag
8 aug, 2013 11:24
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:24
|
|
Borttagen
|
''så vad ska vi göra?'' sa jag
8 aug, 2013 11:25
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:25
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:26
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:26
|
|
Borttagen
|
''och vad är allt då?'' sa jag
8 aug, 2013 11:28
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:29
|
|
Borttagen
|
''som vad?'' sa jag hemligtetsfullt
8 aug, 2013 11:29
|
|
Borttagen
|
" Kanske leta efter Luke och Lily?" Sa jag
8 aug, 2013 11:31
|
Du får inte svara på den här tråden.