(PRS) Sofia-Potter & Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (PRS) Sofia-Potter & Mily
|
Borttagen
|
( finns inga andra elever i klassrummet )
Agnes gick och satte sig
1 aug, 2013 15:44
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2013 15:44
|
|
Borttagen
|
" Då vill jag ha en fullständig pressentation av dig " Sa mr Davies och pekade mot Jessica
1 aug, 2013 15:50
|
|
Borttagen
|
" Jag heter Jessica sa Jessica och såg blygt på magister
1 aug, 2013 15:51
|
|
Borttagen
|
" Mer?" Frågade magistern strängt
1 aug, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
Jessica såg skrämt på magistern och började berätta om sig själv och vad hon hette
" Jag heter Jessica Anderson sa Jessica
1 aug, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
" Trevligt att ha e här Miss Anderson " Sa magistern
1 aug, 2013 16:01
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
" Vet ni varför ni är här?" Frågade han
1 aug, 2013 16:12
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2013 16:13
|
Du får inte svara på den här tråden.