PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
"Hemskt ändå" mumlade Mia. Hon blundade och lät sig vila. Energin som skuggan tagit började sakta komma tillbaka. "Tur att den där polisen hade krafter...".
22 jun, 2013 22:39 |
|
AlexZz
Elev |
"Den där polisen är ett riktigt helvete att försöka fly ifrån." Säger Benjamin lite bittert och ställer sig bakom ett träd för att hämta andan, de kommer väl tvingas röra på sig snart igen. Fast alla deras saker är ju borta nu, jäkla Sam. Edwin kanske kan hjälpa dem... men det är ju att ta en rejäl risk.
. .
22 jun, 2013 23:40 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Kan jag tänka mig" mumlade Mia. Det började blåsa och hon började frysa smått. Deras saker var borta och det var inte världens bästa kläder hon hade på sig för vädret.
Hon reste sig då hon trodde de behövde gå igen.
22 jun, 2013 23:45 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin rätar på sig och sträcker ut lite stela leder.
"Vi kan försöka komma till Edwin, han kan säkert hjälpa oss med mer saker. Vi kommer frysa ihjäl ute nu..." Säger Benjamin som vet i princip hur man kommer till Edwin härifrån. . .
23 jun, 2013 00:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Låter som en plan" sa Mia. Hon nickade sedan, hon frös redan så det skulle ju vara värre till natten, och tänk om det skulle regna igen...
"Vi får nog röra på oss direkt, kan du visa vägen?".
23 jun, 2013 08:51 |
|
AlexZz
Elev |
"Borde jag kunna, förhoppningsvis blir vi inte upptäckta heller." Benjamin börjar gå, han vill inte riktigt springa. Speciellt inte när de faktiskt måste lyckas gå runt poliserna för att ta den snabbaste vägen.
. .
23 jun, 2013 13:56 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia gick efter honom. "Tja om vi blir upptäcka så...." hon ville inte riktigt avsluta den meningen då de båda visste, då skulle de bli gifta, med varandra.
23 jun, 2013 17:17 |
|
AlexZz
Elev |
"Då ser vi till att komma därifrån." Konstaterar Benjamin bestämt. Han vill inte gifta sig, inte idag. Kanske om några år... liksom.
. .
23 jun, 2013 18:57 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickade. Hon ökade farten, det gick ju lite snabbare än tidigare utan packning, men lite långsammare på grund av skuggorna.
"Vilka krafter den där mannen hade...skuggorna sög energin ut ur mig...".
23 jun, 2013 19:03 |
|
AlexZz
Elev |
"Det är inte en kraft, det är en sorts art... Skuggmän, har du hört om dem?" Frågar Benjamin, som faktiskt anser att han var för kraftfull för att det faktiskt kan ha "bara" varit en förmåga. "De anses vara borta, men han var lite väl kraftfull för att kunna vara något annat." Fortsätter han och går vidare. Han försöker dock göra en vid båge för att undvika poliserna.
. .
24 jun, 2013 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen