Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 37 38 39 ... 43 44 45
Användare Inlägg
jojolovesmakeup
Elev

Avatar


Hermione, Luna eller Ginny.

Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna.

13 dec, 2012 20:57

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Nymphadora Tonks eller Narcissa Malfoy! ^^

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

14 dec, 2012 02:06

Ron lovegod
Elev

Avatar


ron!!!

14 dec, 2012 06:43

Borttagen

Avatar


Molly , Minerva eller Lily

16 dec, 2012 14:12

Zendaya
Elev

Avatar


Ginny. ♥

16 dec, 2012 14:38

Nevira Enger
Elev

Avatar




Ginny eller ron


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2F8bc9d096077474eaed6358ee8a634e98.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6hil1HHrx1qgt0vro1_500.gif (går på julbalen)

18 dec, 2012 14:30

Borttagen

Avatar


Jag skulle nog vilja spela Luna eller Bellatrix

18 dec, 2012 19:47

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Luna, Ginny eller Nymphadora.

19 dec, 2012 16:15

Zendaya
Elev

Avatar


Luna Lovegood eller Hermione.

21 dec, 2012 13:55

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Hermione tror jag

21 dec, 2012 13:57

1 2 3 ... 37 38 39 ... 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.