Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jojolovesmakeup
Elev |
Hermione, Luna eller Ginny.
Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna. 13 dec, 2012 20:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nymphadora Tonks eller Narcissa Malfoy! ^^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 dec, 2012 02:06 |
|
Ron lovegod
Elev |
ron!!!
14 dec, 2012 06:43 |
|
Borttagen
|
Molly , Minerva eller Lily
16 dec, 2012 14:12 |
|
Zendaya
Elev |
Ginny. ♥
16 dec, 2012 14:38 |
|
Nevira Enger
Elev |
18 dec, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog vilja spela Luna eller Bellatrix
18 dec, 2012 19:47 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Luna, Ginny eller Nymphadora.
19 dec, 2012 16:15 |
|
Zendaya
Elev |
Luna Lovegood eller Hermione.
21 dec, 2012 13:55 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Hermione tror jag
21 dec, 2012 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen