~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
15 mar, 2013 21:47 |
|
Lolly0101
Elev |
(herregud -.- Det finns ju trolldoms skolor i sverige också exp !)
15 mar, 2013 21:48 |
|
AlexZz
Elev |
15 mar, 2013 21:55 |
|
Lolly0101
Elev |
(Ja , och i irland finns det ju oxså !)
15 mar, 2013 22:00 |
|
AlexZz
Elev |
(Nej, för irländare går till Hogwarts. Precis som Norge, Danmark och Sverige går till samma skola i Sverige och troligtvis Ryssland och länderna runt Ryssland (som inte pratar kinesiska/koreanska) går till Durmstrang och de längre ner i Europa går till Beuxbatons. )
. .
15 mar, 2013 22:02 |
|
Lolly0101
Elev |
(( Ja , men dom har väll ändå typ trollstavsaffärer och sånt där XD ))
15 mar, 2013 22:04 |
|
AlexZz
Elev |
15 mar, 2013 22:04 |
|
Lolly0101
Elev |
((Aha ! Exakt !
15 mar, 2013 22:29 |
|
AlexZz
Elev |
16 mar, 2013 15:08 |
|
Lolly0101
Elev |
(( Jag vet inte , ny stav ? ))
21 mar, 2013 20:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen