Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
30 mar, 2013 12:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag drömmer om Malfoy, han går i korridoren, när en grön stråle träffar honom från sidan och han faller ihop. Och jag bara står där, och skrattar
jag är jättecoolig älska mig plz 30 mar, 2013 13:08 |
|
ginny 23
Elev |
31 mar, 2013 07:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vaknar och sätter mig upp.
jag är jättecoolig älska mig plz 31 mar, 2013 18:01 |
|
ginny 23
Elev |
4 apr, 2013 15:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Bra, det var bara en dröm! Jag hör snabba andetag från sängen mittemot mig. Vem var det? den brukde väl vara tom...
jag är jättecoolig älska mig plz 4 apr, 2013 18:06 |
|
ginny 23
Elev |
6 apr, 2013 15:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Vem det än ät så är den vaken
jag är jättecoolig älska mig plz 7 apr, 2013 15:50 |
|
ginny 23
Elev |
8 apr, 2013 16:43 |
|
Shapiro
Elev |
Jag sprang runt i.Hogwarts korridorer letandes efter en Ravenclaw elev som kunde lösenordet. Jag blev bara trötare, och trötare. Så tillslut när jag inte hittat någon annan elev från något elevhem överhuvudtaget, så föll jag ihop utanför klassrummet för Förvndlingskonst.
Four score and seven years ago... 8 apr, 2013 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen