Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag trycker ner Bella. ''Sov!'' säger jag och försöker låta bestämd, men hon är så snygg så det går inte
jag är jättecoolig älska mig plz 1 mar, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
"Oh..du börjar låta som en bad boy"
1 mar, 2013 19:59 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler och lutar mig mot väggen.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 11:03 |
|
Borttagen
|
Jag lutar mig mot honom och kysser honom och för in tungan
2 mar, 2013 11:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag trycker ner Bella igen. ''Imorgon, Bella''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 11:06 |
|
Borttagen
|
"Nej! Nu"!
2 mar, 2013 11:07 |
|
Queen Boo
Elev |
''Nej''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 11:08 |
|
Borttagen
|
Jag tar av mig nattlinnet.
"Det är så sjukt varmt"! 2 mar, 2013 11:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar. ''Om jag kunde så skulla jag faktist sova, Bella''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 11:11 |
|
Borttagen
|
Jag hör något konstigt, jag letar överallt, och jag hittar det, det är Edward som nynnar på en melodi
2 mar, 2013 11:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen