Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
[Vilken bra - och skrämmande - idé! Vi kör på det
Han granskar mig. "Sanningen skulle bli för skrämmande" 14 feb, 2013 18:53 |
|
amanda1104
Elev |
[fortsätt du! Jag vet inte vad jag ska skriva]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 18:56 |
|
Shaunee
Elev |
[Inte jag heller xD]
"Jag tror nog att jag skulle klara det!" 14 feb, 2013 18:57 |
|
amanda1104
Elev |
"Vem skulle mannen kunna vara?"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 18:58 |
|
Shaunee
Elev |
Han småler.
"Det tror jag inte" 14 feb, 2013 18:59 |
|
amanda1104
Elev |
Murtagh skickar ut alla lärlingar förutom Aily och Isac.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 19:00 |
|
Shaunee
Elev |
Jag ser surt på honom.
"Ska du berätta någon gång eller ska du bara hålla på och säga att jag inte kommer klara att höra det?" 14 feb, 2013 19:03 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag vet inte vem det skulle hunna vara" säger Murtagh.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 19:06 |
|
Shaunee
Elev |
[Ska han berätta tycker du?]
14 feb, 2013 19:11 |
|
amanda1104
Elev |
[Kan han väll]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 feb, 2013 19:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen