Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

1 2 3 ... 37 38 39 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


[Vilken bra - och skrämmande - idé! Vi kör på det ]

Han granskar mig. "Sanningen skulle bli för skrämmande"

14 feb, 2013 18:53

amanda1104
Elev

Avatar


[fortsätt du! Jag vet inte vad jag ska skriva]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 18:56

Shaunee
Elev

Avatar


[Inte jag heller xD]

"Jag tror nog att jag skulle klara det!"

14 feb, 2013 18:57

amanda1104
Elev

Avatar


"Vem skulle mannen kunna vara?"

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 18:58

Shaunee
Elev

Avatar


Han småler.
"Det tror jag inte"

14 feb, 2013 18:59

amanda1104
Elev

Avatar


Murtagh skickar ut alla lärlingar förutom Aily och Isac.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 19:00

Shaunee
Elev

Avatar


Jag ser surt på honom.
"Ska du berätta någon gång eller ska du bara hålla på och säga att jag inte kommer klara att höra det?"

14 feb, 2013 19:03

amanda1104
Elev

Avatar


"Jag vet inte vem det skulle hunna vara" säger Murtagh.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 19:06

Shaunee
Elev

Avatar


[Ska han berätta tycker du?]

14 feb, 2013 19:11

amanda1104
Elev

Avatar


[Kan han väll]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 feb, 2013 19:13

1 2 3 ... 37 38 39 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Du får inte svara på den här tråden.