Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moldemort
Elev |
Är det verkligen okej att starta flera gubbar samtidigt? Du startade ju först Harry potterfan, och sen gjorde du en annan gubbe (harry potterfan igen) och sen gjorde du Hp-aren, och sen raderade du de andra! Hur tusan kan det vara tillåtet!? -.-
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 19 mar, 2011 08:31 |
|
Moldemort
Elev |
Hur kan det vara tillåtet att göra tre gubbar samtidigt!?
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 19 mar, 2011 08:33 |
|
Sirius Black
Elev |
bra
... 19 mar, 2011 08:36 |
|
Borttagen
|
19 mar, 2011 08:37 |
|
Moldemort
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo, det gjorde du. Du skickade ju en massa störiga meddelanden och skrev på anslagstavlan ju.jag gjorde ej tre gubbar samtidigt och nu går vi tillbaka till ämnet And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 19 mar, 2011 09:01 |
|
Borttagen
|
va? vem vill ha mera på Wilma och äventyret?
19 mar, 2011 09:08 |
|
Mammsen
Elev |
jag vill!
19 mar, 2011 10:38 |
|
MollyWeasley
Elev |
19 mar, 2011 10:41 |
|
Borttagen
|
Hon springer och springer.Men så hör hon ett stön.Hon går närmare och där ligger Petrus.
-Hej Petrus säger hon och blir rädd. -Hej Wilma säger han.De kramas. -Hur kom du ända hit? -De är en lång historia. 19 mar, 2011 10:42 |
|
hifi
Elev |
19 mar, 2011 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen