NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Uh, jag glömde bort det här :CC
Går det bra för er andra ? ^^ 4 nov, 2012 00:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: Varför skriver alla så snabbt? :C Men jaja, 5027 ord dag tre. Med den här takten blir jag färdig i tid åtminstone! Jag skriver segt Skönt att jag inte är ensam 4 nov, 2012 00:14 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: Varför skriver alla så snabbt? :C Men jaja, 5027 ord dag tre. Med den här takten blir jag färdig i tid åtminstone! Jag skriver segt Skönt att jag inte är ensam Är bara på 1404 ord Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 nov, 2012 00:18 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nope, jag glömde bort att skriva idag (hur jag lyckades glömma det har jag inte en aning om, hahaha). XDUh, jag glömde bort det här :CC Går det bra för er andra ? ^^ Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 4 nov, 2012 00:24 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Caius: Skrivet av Borttagen: Nope, jag glömde bort att skriva idag (hur jag lyckades glömma det har jag inte en aning om, hahaha). XD Uh, jag glömde bort det här :CC Går det bra för er andra ? ^^ Jag har inte kunnat skriva så mycket Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 nov, 2012 00:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej D:Uh, jag glömde bort det här :CC Går det bra för er andra ? ^^ 4 nov, 2012 00:53 |
|
Fire
Elev |
Skrivet av Eilonwy: Äntligen dök tråden upp utan att jag behövde leta!! *jag är lat* Hur långt har ni kommit? Jag nådde just 15 000 ord, men jag prioriterar kvantitet före kvalitét något EXTREMT. Bara handlingen är nanoflummig; jag skriver om en flicka som ska gå och lägga sig en kväll när hennes killkompis plötsligt knackar på dörren och drar iväg med henne till en båt, och de upplever en jävla massa äventyr. Vad skriver ni om? Jag vet knappt vad min handlar om.. Två män i en fantasyvärld, den ena er en sorgsen handelsman och den andra är en glad eldslukare, och just nu är de ute och går för att komma fram till lite stora städer... Tror jag.. ![]()
4 nov, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fire: Skrivet av Eilonwy: Äntligen dök tråden upp utan att jag behövde leta!! *jag är lat* Hur långt har ni kommit? Jag nådde just 15 000 ord, men jag prioriterar kvantitet före kvalitét något EXTREMT. Bara handlingen är nanoflummig; jag skriver om en flicka som ska gå och lägga sig en kväll när hennes killkompis plötsligt knackar på dörren och drar iväg med henne till en båt, och de upplever en jävla massa äventyr. Vad skriver ni om? Jag vet knappt vad min handlar om.. Två män i en fantasyvärld, den ena er en sorgsen handelsman och den andra är en glad eldslukare, och just nu är de ute och går för att komma fram till lite stora städer... Tror jag.. Det är väl det som är meningen! Vi skriver lite, hittar på några karaktärer och ser vart de hamnar. 4 nov, 2012 11:12 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Hur går det för er?
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 nov, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
Jag har skrivit så jag ligger en dag före nu men har kört fast ordentligt. Jag känner att jag har tid att gå igenom min planering sedan, göra den lite mer konkret. Kanske inte hela men för de närmsta kapitlen i alla fall. För jag känner att jag behöver en mer detaljerad plan att följa, är helt omotiverad som det är nu.
Jag kommer ha lite dötid i veckan p g a otajmade bussar så jag hoppas kunna hitta någonstans där jag kan sitta inomhus och skriva i väntan på de föreläsningar/möten jag ska på. Det är i grannstaden så jag har inte så stor koll på vad som finns, men jag hoppas det finns möjlighet på stationen om inte annat. Två av mötena är så tidigt på morgonen så biblioteket har inte hunnit öppna än då 4 nov, 2012 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen