Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Snart ligger dom båda på golvet och skakar på skratt.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 nov, 2012 16:15 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Vad är det som är så roligt?" frågar Naima och Alex irriterat.
12 nov, 2012 16:18 |
|
amanda1104
Elev |
Ingen av dom kan svara.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 nov, 2012 16:20 |
|
Winny Geasley
Elev |
"De har ju tappat talförmågan också", muttrar Naima.
12 nov, 2012 16:22 |
|
amanda1104
Elev |
Det får dom att skratta ännu mer.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 nov, 2012 16:23 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Ni är ju hopplösa", säger Alex och drar med sig Naima ut ur rummet.
12 nov, 2012 19:16 |
|
amanda1104
Elev |
Tillsist lyckas dom sluta.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 nov, 2012 19:53 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Då kan vi fortsätta där vi började", säger Alex och böjer sig ner mot Naima.
12 nov, 2012 19:56 |
|
amanda1104
Elev |
Dom hör vad alex säger och börjar skratta igen.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 nov, 2012 19:57 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Gud vad jag stör mig på dem", mumlar Naima.
12 nov, 2012 20:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen