Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

1 2 3 ... 37 38 39 ... 64 65 66
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Snart ligger dom båda på golvet och skakar på skratt.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

12 nov, 2012 16:15

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Vad är det som är så roligt?" frågar Naima och Alex irriterat.

12 nov, 2012 16:18

amanda1104
Elev

Avatar


Ingen av dom kan svara.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

12 nov, 2012 16:20

Winny Geasley
Elev

Avatar


"De har ju tappat talförmågan också", muttrar Naima.

12 nov, 2012 16:22

amanda1104
Elev

Avatar


Det får dom att skratta ännu mer.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

12 nov, 2012 16:23

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Ni är ju hopplösa", säger Alex och drar med sig Naima ut ur rummet.

12 nov, 2012 19:16

amanda1104
Elev

Avatar


Tillsist lyckas dom sluta.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

12 nov, 2012 19:53

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Då kan vi fortsätta där vi började", säger Alex och böjer sig ner mot Naima.

12 nov, 2012 19:56

amanda1104
Elev

Avatar


Dom hör vad alex säger och börjar skratta igen.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

12 nov, 2012 19:57

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Gud vad jag stör mig på dem", mumlar Naima.

12 nov, 2012 20:14

1 2 3 ... 37 38 39 ... 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Du får inte svara på den här tråden.