Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 37 38 39 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


OKIDOKI ♥

5 aug, 2012 22:57

Borttagen

Avatar


Haha ångrar mig lite.. Känns som om jag bara borde delta med den hära FFen, jag borde bara delta med en iaf.. jag tror jag får större chans då XD

5 aug, 2012 23:37

Borttagen

Avatar


Lägg av nu, du sa det ju själv; ''Det är bara roligt med tävlingar'' remember?
Det blir bra, det blir asdfghjklfghjhfdbra tillochmed. ♥

6 aug, 2012 09:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Lägg av nu, du sa det ju själv; ''Det är bara roligt med tävlingar'' remember?
Det blir bra, det blir asdfghjklfghjhfdbra tillochmed. ♥
Hihi, det är kul ja, men om jag satsar med en FF så blir det större chans.. Eller jag tror det iaf. Jag är lite seg i skallen så jag vet inte, men nu deltar jag med båda så går det som det går

6 aug, 2012 10:48

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Lägg av nu, du sa det ju själv; ''Det är bara roligt med tävlingar'' remember?
Det blir bra, det blir asdfghjklfghjhfdbra tillochmed. ♥
Hihi, det är kul ja, men om jag satsar med en FF så blir det större chans.. Eller jag tror det iaf. Jag är lite seg i skallen så jag vet inte, men nu deltar jag med båda så går det som det går

Jag deltar också med två Tror därimot bara på vinst för den ena

~MY TUMBLR~

6 aug, 2012 11:58

Lolo1337
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Haha ångrar mig lite.. Känns som om jag bara borde delta med den hära FFen, jag borde bara delta med en iaf.. jag tror jag får större chans då XD


Jag tycker veeerrrrklingen att du ska tävla med båda! Båda är ju jättebra! Och väldigt olika varandra också

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

6 aug, 2012 17:07

Borttagen

Avatar


NU är jag med och deltar med även den här! ^^ Som ni kanske ser i rubriken.. :3

Aja, iaf: Ett nytt kapitel är på g. Förlåt för att jag inte uppdaterat på ca 2 veckor, men jag har ju som sagt vart i spanien och nu är jag bara SEG. Men om jag kommer på något bra nu så kommer ett kapitel snart. Skicka gärna idéer till mig! ^^

7 aug, 2012 10:57

amanda1104
Elev

Avatar


Stressa inte

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

7 aug, 2012 10:58

Borttagen

Avatar


OMG!
Den här ff:en är den bästa jag har läst på länge!
*varenda ord är sanning!*

8 aug, 2012 09:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMG!
Den här ff:en är den bästa jag har läst på länge!
*varenda ord är sanning!*
:O
TACK SÅ MYCKET ♥

8 aug, 2012 09:15

1 2 3 ... 37 38 39 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.