Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OKIDOKI ♥
5 aug, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Haha ångrar mig lite.. Känns som om jag bara borde delta med den hära FFen, jag borde bara delta med en iaf.. jag tror jag får större chans då XD
5 aug, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Lägg av nu, du sa det ju själv; ''Det är bara roligt med tävlingar'' remember?
Det blir bra, det blir asdfghjklfghjhfdbra tillochmed. ♥ 6 aug, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hihi, det är kul ja, men om jag satsar med en FF så blir det större chans.. Lägg av nu, du sa det ju själv; ''Det är bara roligt med tävlingar'' remember? Det blir bra, det blir asdfghjklfghjhfdbra tillochmed. ♥ 6 aug, 2012 10:48 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hihi, det är kul ja, men om jag satsar med en FF så blir det större chans.. Lägg av nu, du sa det ju själv; ''Det är bara roligt med tävlingar'' remember? Det blir bra, det blir asdfghjklfghjhfdbra tillochmed. ♥ Jag deltar också med två ~MY TUMBLR~ 6 aug, 2012 11:58 |
|
Lolo1337
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha ångrar mig lite.. Känns som om jag bara borde delta med den hära FFen, jag borde bara delta med en iaf.. jag tror jag får större chans då XD Jag tycker veeerrrrklingen att du ska tävla med båda! Båda är ju jättebra! Och väldigt olika varandra också Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 6 aug, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
NU är jag med och deltar med även den här! ^^ Som ni kanske ser i rubriken.. :3
Aja, iaf: Ett nytt kapitel är på g. Förlåt för att jag inte uppdaterat på ca 2 veckor, men jag har ju som sagt vart i spanien och nu är jag bara SEG. Men om jag kommer på något bra nu så kommer ett kapitel snart. Skicka gärna idéer till mig! ^^ 7 aug, 2012 10:57 |
|
amanda1104
Elev |
Stressa inte
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 aug, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
OMG!
Den här ff:en är den bästa jag har läst på länge! *varenda ord är sanning!* 8 aug, 2012 09:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: :O OMG! Den här ff:en är den bästa jag har läst på länge! *varenda ord är sanning!* TACK SÅ MYCKET ♥ 8 aug, 2012 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen