När minnena kommer tillbaks
Forum > Fanfiction > När minnena kommer tillbaks
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha du är så hemsk xD haha Skrivet av Cara Riddle: Galna spelmakaren naw tackar sötis haha du bara väntar på att Fai skall döda henne lr hur xD haha Nej. Nej inte alls! ^^ *Vifta undan påståendet med händerna och le oskyldigt.* jag undrar vad som hade hänt om jag dödar Fai ^^ Ja, men självklart. Jag skulle ha tvingat (alltså förvägra dig kramar och tjata på dig) dig mörda Cara också. :3 . .
22 sep, 2012 22:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha nu vill ja gskriva slutet xD men då blir allt random xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha du är så hemsk xD haha Skrivet av Cara Riddle: Galna spelmakaren naw tackar sötis haha du bara väntar på att Fai skall döda henne lr hur xD haha Nej. Nej inte alls! ^^ *Vifta undan påståendet med händerna och le oskyldigt.* jag undrar vad som hade hänt om jag dödar Fai ^^ Ja, men självklart. Jag skulle ha tvingat (alltså förvägra dig kramar och tjata på dig) dig mörda Cara också. :3 haha det hade jag aldrig gjort xD ![]()
22 sep, 2012 22:25 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Ja, det kanske det blir. x3Skrivet av AlexZz: haha nu vill ja gskriva slutet xD men då blir allt random xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha du är så hemsk xD haha Skrivet av Cara Riddle: Galna spelmakaren naw tackar sötis haha du bara väntar på att Fai skall döda henne lr hur xD haha Nej. Nej inte alls! ^^ *Vifta undan påståendet med händerna och le oskyldigt.* jag undrar vad som hade hänt om jag dödar Fai ^^ Ja, men självklart. Jag skulle ha tvingat (alltså förvägra dig kramar och tjata på dig) dig mörda Cara också. :3 haha det hade jag aldrig gjort xD Kanske inte. Men jag hade troligen inte orkat tjata på dig heller. xD . .
22 sep, 2012 22:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: ja så vi får ta det i ordning Skrivet av Cara Riddle: Ja, det kanske det blir. x3Skrivet av AlexZz: haha nu vill ja gskriva slutet xD men då blir allt random xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha du är så hemsk xD haha Skrivet av Cara Riddle: Galna spelmakaren naw tackar sötis haha du bara väntar på att Fai skall döda henne lr hur xD haha Nej. Nej inte alls! ^^ *Vifta undan påståendet med händerna och le oskyldigt.* jag undrar vad som hade hänt om jag dödar Fai ^^ Ja, men självklart. Jag skulle ha tvingat (alltså förvägra dig kramar och tjata på dig) dig mörda Cara också. :3 haha det hade jag aldrig gjort xD Kanske inte. Men jag hade troligen inte orkat tjata på dig heller. xD haha omg jag får lösa allt på ett bra sätt xD ![]()
22 sep, 2012 22:36 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Kronologiskt rules. x3Skrivet av AlexZz: ja så vi får ta det i ordning Skrivet av Cara Riddle: Ja, det kanske det blir. x3Skrivet av AlexZz: haha nu vill ja gskriva slutet xD men då blir allt random xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha du är så hemsk xD haha Skrivet av Cara Riddle: Galna spelmakaren naw tackar sötis haha du bara väntar på att Fai skall döda henne lr hur xD haha Nej. Nej inte alls! ^^ *Vifta undan påståendet med händerna och le oskyldigt.* jag undrar vad som hade hänt om jag dödar Fai ^^ Ja, men självklart. Jag skulle ha tvingat (alltså förvägra dig kramar och tjata på dig) dig mörda Cara också. :3 haha det hade jag aldrig gjort xD Kanske inte. Men jag hade troligen inte orkat tjata på dig heller. xD haha omg jag får lösa allt på ett bra sätt xD Japp. *krama* . .
22 sep, 2012 22:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: ja verkligen Skrivet av Cara Riddle: Kronologiskt rules. x3Skrivet av AlexZz: ja så vi får ta det i ordning Skrivet av Cara Riddle: Ja, det kanske det blir. x3Skrivet av AlexZz: haha nu vill ja gskriva slutet xD men då blir allt random xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha du är så hemsk xD haha Skrivet av Cara Riddle: Galna spelmakaren naw tackar sötis haha du bara väntar på att Fai skall döda henne lr hur xD haha Nej. Nej inte alls! ^^ *Vifta undan påståendet med händerna och le oskyldigt.* jag undrar vad som hade hänt om jag dödar Fai ^^ Ja, men självklart. Jag skulle ha tvingat (alltså förvägra dig kramar och tjata på dig) dig mörda Cara också. :3 haha det hade jag aldrig gjort xD Kanske inte. Men jag hade troligen inte orkat tjata på dig heller. xD haha omg jag får lösa allt på ett bra sätt xD Japp. *krama* *kram* ![]()
22 sep, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Alltså... JAG VET INTE!
Så bäst! Jag gillar Cara. Hon är cool xD 22 sep, 2012 22:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 sep, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
omg vilket underbart kapitel och jag har väntat på att Cara skall bryta kontakten med Voldemort
23 sep, 2012 00:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 sep, 2012 00:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen