The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Okej, är det värt att kolla upp? Ja, det är det Okej, vilken kanal? Om du ska se från början visas det dock inte på tv mer Jag ser på swefilmer.com, sök på Glee bara. Min dator visar inte att jag skriver i sökrutan, men skriv bara 'glee s01e01' så kommer du till avsnitt nummer 1. Det är 22 avsnitt i varje säsong, senaste jag såg var S01E18. 3 sep, 2012 16:40 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Okej, är det värt att kolla upp? Ja, det är det Okej, vilken kanal? Om du ska se från början visas det dock inte på tv mer Jag ser på swefilmer.com, sök på Glee bara. Min dator visar inte att jag skriver i sökrutan, men skriv bara 'glee s01e01' så kommer du till avsnitt nummer 1. Det är 22 avsnitt i varje säsong, senaste jag såg var S01E18. Tittar på andra avsnittet för tillfället. Fast. 3 sep, 2012 18:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Okej, är det värt att kolla upp? Ja, det är det Okej, vilken kanal? Om du ska se från början visas det dock inte på tv mer Jag ser på swefilmer.com, sök på Glee bara. Min dator visar inte att jag skriver i sökrutan, men skriv bara 'glee s01e01' så kommer du till avsnitt nummer 1. Det är 22 avsnitt i varje säsong, senaste jag såg var S01E18. Tittar på andra avsnittet för tillfället. Fast. Åh... I know the feeling!! 3 sep, 2012 18:41 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Okej, är det värt att kolla upp? Ja, det är det Okej, vilken kanal? Om du ska se från början visas det dock inte på tv mer Jag ser på swefilmer.com, sök på Glee bara. Min dator visar inte att jag skriver i sökrutan, men skriv bara 'glee s01e01' så kommer du till avsnitt nummer 1. Det är 22 avsnitt i varje säsong, senaste jag såg var S01E18. Tittar på andra avsnittet för tillfället. Fast. Åh... I know the feeling!! Me too! xD ~MY TUMBLR~ 3 sep, 2012 18:46 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Grupptryck eller vad, nu vill ju jag för att titta på Glee!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 3 sep, 2012 20:15 |
|
Victoire Weasly
Elev |
3 sep, 2012 20:20 |
|
Twiie
Elev |
Har börjat nu, och är allvarligt fast, har bara kollat två avsnitt, men avväger att kolla på tredje nu... x3
3 sep, 2012 20:46 |
|
Victoire Weasly
Elev |
3 sep, 2012 21:06 |
|
Ginny00
Elev |
YES NU TITTAR ALLA MINA NOVELLÄSARE PÅ GLEE
I'm awesome and i know it. 3 sep, 2012 21:13 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Fast efter första avsnittet, måste bara lära mig alla karaktärernas namn
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 3 sep, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen