Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 37 38 39 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GinnyForever:
Okej, är det värt att kolla upp?

Ja, det är det Men det beror ju på om man gillar musikaler och highschooldrama. Sen är det ju långa avsnitt med lite mer än 40 minuter på varje också.

Okej, vilken kanal?

Om du ska se från början visas det dock inte på tv mer

Jag ser på swefilmer.com, sök på Glee bara. Min dator visar inte att jag skriver i sökrutan, men skriv bara 'glee s01e01' så kommer du till avsnitt nummer 1. Det är 22 avsnitt i varje säsong, senaste jag såg var S01E18.

3 sep, 2012 16:40

GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GinnyForever:
Okej, är det värt att kolla upp?

Ja, det är det Men det beror ju på om man gillar musikaler och highschooldrama. Sen är det ju långa avsnitt med lite mer än 40 minuter på varje också.

Okej, vilken kanal?

Om du ska se från början visas det dock inte på tv mer

Jag ser på swefilmer.com, sök på Glee bara. Min dator visar inte att jag skriver i sökrutan, men skriv bara 'glee s01e01' så kommer du till avsnitt nummer 1. Det är 22 avsnitt i varje säsong, senaste jag såg var S01E18.

Tittar på andra avsnittet för tillfället. Fast.

3 sep, 2012 18:27

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GinnyForever:
Okej, är det värt att kolla upp?

Ja, det är det Men det beror ju på om man gillar musikaler och highschooldrama. Sen är det ju långa avsnitt med lite mer än 40 minuter på varje också.

Okej, vilken kanal?

Om du ska se från början visas det dock inte på tv mer

Jag ser på swefilmer.com, sök på Glee bara. Min dator visar inte att jag skriver i sökrutan, men skriv bara 'glee s01e01' så kommer du till avsnitt nummer 1. Det är 22 avsnitt i varje säsong, senaste jag såg var S01E18.

Tittar på andra avsnittet för tillfället. Fast.

Åh... I know the feeling!! Var fast efter 10 minuter.

3 sep, 2012 18:41

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GinnyForever:
Okej, är det värt att kolla upp?

Ja, det är det Men det beror ju på om man gillar musikaler och highschooldrama. Sen är det ju långa avsnitt med lite mer än 40 minuter på varje också.

Okej, vilken kanal?

Om du ska se från början visas det dock inte på tv mer

Jag ser på swefilmer.com, sök på Glee bara. Min dator visar inte att jag skriver i sökrutan, men skriv bara 'glee s01e01' så kommer du till avsnitt nummer 1. Det är 22 avsnitt i varje säsong, senaste jag såg var S01E18.

Tittar på andra avsnittet för tillfället. Fast.

Åh... I know the feeling!! Var fast efter 10 minuter.

Me too! xD

~MY TUMBLR~

3 sep, 2012 18:46

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Grupptryck eller vad, nu vill ju jag för att titta på Glee!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

3 sep, 2012 20:15

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Grupptryck eller vad, nu vill ju jag för att titta på Glee!

Gör det!

~MY TUMBLR~

3 sep, 2012 20:20

Twiie
Elev

Avatar


Har börjat nu, och är allvarligt fast, har bara kollat två avsnitt, men avväger att kolla på tredje nu... x3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2isz7g9.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F118lx5u.gif

3 sep, 2012 20:46

Victoire Weasly
Elev

Avatar

+1


Nu springer alla nyblivna Gleeks till Glee-tråden, ok?

~MY TUMBLR~

3 sep, 2012 21:06

Ginny00
Elev

Avatar


YES NU TITTAR ALLA MINA NOVELLÄSARE PÅ GLEE
I'm awesome and i know it.

3 sep, 2012 21:13

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Fast efter första avsnittet, måste bara lära mig alla karaktärernas namn Hederligt tack till Ginny00 som fick mig att upptäcka det underbara Glee.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

3 sep, 2012 22:04

1 2 3 ... 37 38 39 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.