Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Världens mysigaste Tjockis ♥ Ha det fint i katthimmelen.
JosefinFini som typ försvann från min inkorg med ett plopp. o.o en pojk 18 mar, 2013 20:48 |
|
JosefinFini
Elev |
18 mar, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: haha aw ♥skulle skriva Lizzie Lovegood men eftersom hon fick för sig att kika mig (♥) så typ vem dom helst♥ 18 mar, 2013 21:35 |
|
Sirius_Musta
Elev |
18 mar, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag saknar sommaren så mycket att det gör ont.
18 mar, 2013 23:25 |
|
Ginny00
Elev |
Jag saknar sommaren som sjutton.
19 mar, 2013 06:39 |
|
Pixie
Elev |
jag saknar mina converse-bebisar!! ♥ ♥ ♥
men jag fattar inte hur folk kan gå i converse nu, det är flera minus ute och massa snö : /
19 mar, 2013 06:49 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
19 mar, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
jag skulle vilja säga choklad men eftersom det är för mugglisar och personer så går det ju inte så bra...
Definitivt mina kompisar från högstadie-tiden 19 mar, 2013 14:21 |
|
HannaPanna
Elev |
19 mar, 2013 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen