Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ¨Är jag den enda som inte ska klä ut sig? :c Jag ska inte heller klä ut mig, ska bara vara klädd i Slytherinfärger :3 Jag kommer inte heller klä ut mig ![]()
7 mar, 2012 11:40 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som inte ska klä ut sig? :c Jag ska inte klä ut mig, fast jag ska ha min Gryffindorhalsduk
7 mar, 2012 11:41 |
|
Borttagen
|
Jag kommer bara ha mina militärbyxor, Röd Drake-kappan och någon t-shirt XD
Tar med mig min Voldy också ^_^ han gillar att resa XD 7 mar, 2012 12:04 |
|
Dementoren
Elev |
7 mar, 2012 14:35 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
7 mar, 2012 14:45 |
|
Lills
Elev |
7 mar, 2012 14:53 |
|
Danzi
Elev |
Jag tar med mig systemkameran! Föresten, får man klä ut sig sen på partyt? Funderar nämligen på att ta med mig min Gryffindorkappa och så ^^
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
7 mar, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Åhåh, jag ger mig. Jag kommer inte kunna gå D: Men det hade varit min dröm. Jag önskar er alla en riktigt trevlig dag i alla fall, hoppas ni får det bäst! ♥
Är det någon som vet hur långt det är kvar tills nästa träff i stockholm?? 7 mar, 2012 15:44 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Åååå, jag är såå sjukt nervös!!!
Jag kommer att göra bort mig... 7 mar, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Ska tillbringa fredagen med att lära mig knyta slips...
7 mar, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen