Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Draken Norbert: Förstår. Du måste lägga för mycket tid på mig också. Det är lungt bbbabbbbyyy. ♥ Du, jag hade inte en tanke på att jag skulle lägga tid på dig 1 maj, 2012 18:44 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tycker du ska strunta i denna ff till du skrivit så bra på tävlingen så att du vunnit den!
1 maj, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Jag tycker du ska strunta i denna ff till du skrivit så bra på tävlingen så att du vunnit den! samma här! vi klarar oss ♥ follow your heart C; 1 maj, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Jag tycker du ska strunta i denna ff till du skrivit så bra på tävlingen så att du vunnit den! Haha, ja, jag ska försöka. bara för att du sa så ^^ Pööös på dig ! ♥ 1 maj, 2012 19:12 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pööss på dig tillbaka! Skrivet av Dramione99: Jag tycker du ska strunta i denna ff till du skrivit så bra på tävlingen så att du vunnit den! Haha, ja, jag ska försöka. bara för att du sa så ^^ Pööös på dig ! ♥ 1 maj, 2012 19:16 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draken Norbert: Förstår. Du måste lägga för mycket tid på mig också. Det är lungt bbbabbbbyyy. ♥ Du, jag hade inte en tanke på att jag skulle lägga tid på dig Vet du? Du är en OSB. Olat Social Bitch. ♥
2 maj, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
JÄTTEBRA!
5 maj, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
HEJSAN MINA ÄLSKLINGAR ♥
'JAG HAR FAKTISKT SKRIVIT KLART ETT TILL KAPITEL! Även om jag inte har åkt ut Mugglis Författare 2012 än så tog jag mig tid ikväll och skrev. Och som jag har saknat det. Jag har saknat att skriva till er. Det är det underbaraste som finns. Ni är det underbaraste som finns. Jag ska försöka skriva mer och mer nu... för jag vill. Kom ni ihåg att jag sa att det började gå mot sitt slut? Jag tror inte det. Det kommer bli mycket efter slutet har jag bestämt nu när jag har haft tid att tänka mer. Kram. - Kapitel 20. Jag kände modet sjunka, jag hade nästan ingen aning om vad jag skulle göra nu. Här var jag, Alice Isabella Hamilton, men Harry James Potters marodörkarta och en trollstav och trodde att jag kunde stoppa Lord Voldemort och min bror från att döda min bästa vän. Kul liv jag hade. Mina knän vek sig när jag insåg det där. Jag lutade mig mot väggen och bad av hela min själ att ingenting skulle hända Hermione, Ron och… honom. Jag kunde inte tänka hans namn längre. Om någon av oss dog så skulle det sista jag hade gjort mot honom att sprungit ifrån när han inte ville någonting annat än att jag skulle stanna. Jag tog upp kartan som låg bredvid mig på golvet och frös till is när jag såg på den. Nej. Nej. NEJ. Ron, försvinn därifrån. Ron, mittibland alla dödsätare och… och… och det såg ut som om han slogs mot Elliot. De var bara ett tiotal meter från dörren intill rummet där jag satt. Jag skulle inte ha hamnat i Gryffindor min fega djävel. Min blick gled automatiskt mot Gryffindortornet. Ja. Där utanför var han, tillsammans med Hermione. Jag vet inte vad de gjorde. Men de gjorde i alla fall någonting. Det var mer än vad jag någonsin skulle göra om jag satt kvar här. Men jag kunde inte gå ut. Mina ben vägrade lyda mig. Tom Riddles namn såg jag i båthuset. Jag skulle väl ha varit glad för att han inte deltog i striden. Men det kunde jag inte heller. Jag kände ingenting längre. Jag höll nästan på att kissa på mig av rädsla när dörren som jag trodde jag hade låst öppnades och brodern min kom in genom den. Han log. Han LOG. HAN LOG. Gick tvärs över rummet fram till mig som redan stod upp på ben av gelé. Han sträckte fram sin hand och rörde lätt vid min arm. Jag hade tänkt rygga tillbaka. men det kunde jag inte Det kändes som om hans hand brände igenom min tröja så att det inte fanns någonting än huden mellan oss. Han viskade mitt namn. Jag öppnade mina ögon som jag inte ens hade märk att jag slutit och såg in i hans blå ögon. mina blå ögon En gång för länge sedan, lite drygt tusen år, då lekte en flicka och en pojke med små kvastar på baksidan av familjens hus. Flickan och pojken var syskon, närmare bestämt tvillingar. Flickan hette Alice, och pojken hette Elliot. Båda älskade varandra så mycket som syskon bara kan göra. De delade allt. Ingen tvivlade någonsin på att de två inte skulle hålla ihop resten av livet. När de var fem år lekte de att de gifte sig med varandra, det skulle de göra när de blev stora också, sa de. Han lutade sin panna mot min och jag kände hans varma andedräkt mot min kind. Han viskade mitt namn igen innan han kysste mig på pannan. jag älskade honom Hans mun kysste min tinning och sedan min kind. Läpparna letade sig neråt. Han började backa med mig tills jag stod med ryggen mot stenväggen innan våra läppar möttes. jag kände fortfarande ingenting 3 jun, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
AWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
3 jun, 2012 19:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
3 jun, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen