Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josie Malfoy
Elev |
O.O *stirra*
så awsomigt...... snälla söta rara mer *be på mina bara knän* (okej, jag har jeans på mig men sak samma...) Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 9 mar, 2012 18:54 |
|
percy weasley
Elev |
okej
9 mar, 2012 18:55 |
|
AlexZz
Elev |
Känns som alla älskar Adam O_o'' *fundera över något slags drama med alla killar som är kära i henne vs Adam. XD*
. .
9 mar, 2012 18:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av AlexZz: Känns som alla älskar Adam O_o'' *fundera över något slags drama med alla killar som är kära i henne vs Adam. XD* Ja, för mig spelar det ingen roll, vad som än händer vet jag att det kommer vara SUPERBRA!!
9 mar, 2012 18:58 |
|
AlexZz
Elev |
Btw det kommer nog inget mer idag, troligtvis imorgon. Och jag ska försöka få det minst 700 ord... oavsett hur lång tid det tar... :3 Om jag/ni har tur så blir det 1000 ^^
Aja *wave* . .
9 mar, 2012 19:31 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: Yeey, vem är Adam då? Vi vet ju vilka de andra är men inte Adam? Han är en ny karaktär skapad EFTER infokapitlet :3 Han är 12 och 3/4 månad, han är dessutom halvafrikan eftersom hans mamma är därifrån Därav hans mörka hud. Han är rätt blyg men med lite hjälp av May fixar det sig till slut. Det var dessutom May som fick honom att kyssa henne trots att hon bara menat att han borde ta kontakt. Men Adam blev lite ivrig... *host host* Han har dessutom varit kär i Elisa sedan november deras första år och blev hennes personliga stalker i januari. Did I make some things clearer now? ^^ Japp, mycket bättre Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
9 mar, 2012 22:00 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Läs inte det här om ni inte vill höra min uppfattning/förslag till fanfictionen för jag kanske avslöjar AlexZz hemlighet.
Jag tycker det ska bli drama mellan Adam, Spoiler: och några andra kanske. Jag tycker Tryck här för att visa! Spoiler: för attTryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 9 mar, 2012 22:19 |
|
mican00
Elev |
9 mar, 2012 22:29 |
|
GinnyForever
Elev |
Håller med alla andra, Tim ♥ Elisabeth, och att den här tråden äger! Men jag gillar inte Adam.
10 mar, 2012 00:07 |
|
Pumpkin99
Elev |
10 mar, 2012 02:17 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen