Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
@jan; JAG GILLAR INTE DIG; VET DU HUR SUGEN JAG ÄR PÅ DET DÄR? HÖLL FASEN PÅ ATT GÅ UPP I NATT FÖR ATT GÖRA DET. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FML! D:
^ allmänt ryck, inget personligt. Hah. OT: Jag äter på romerska bågar! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2011 18:14 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: @jan; JAG GILLAR INTE DIG; VET DU HUR SUGEN JAG ÄR PÅ DET DÄR? HÖLL FASEN PÅ ATT GÅ UPP I NATT FÖR ATT GÖRA DET. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FML! D: ^ allmänt ryck, inget personligt. Hah. OT: Jag äter på romerska bågar! Hjälp vad kom hem till mig och smaka Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
2 mar, 2011 18:45 |
|
soratanaka
Elev |
@jan; Hade fasen gjort det om jag haft pengar. :-( Hahha ;-)
OT: Äter fortfarande romerska bågar, zomfg! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2011 19:04 |
|
ikka
Elev |
Jag åt ugnspannkaka! Det var underbart, förutom att jag var tvungen att göra den själv.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 mar, 2011 19:31 |
|
soratanaka
Elev |
Jag äter apelsin! :-D
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2011 19:32 |
|
jan
Elev |
2 mar, 2011 19:34 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: Jag äter apelsin! :-D Jag bestämde precis om jag skulle äta äpple eller apelsin. Det var ett svårt val, men äpplet vann. Hinner nog få i mig en apelsin idag också. Svårt att undvika när skålen står bredvid tvn XD ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 mar, 2011 19:34 |
|
soratanaka
Elev |
@ikka; Haha! Personligen tycker jag att äpple är gott när man äter det, men efter ett tag känns det som om jag ätit banan, och jag avskyr banan! Har nästan slutat äta äpple nu. :-(
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2011 19:40 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: @ikka; Haha! Personligen tycker jag att äpple är gott när man äter det, men efter ett tag känns det som om jag ätit banan, och jag avskyr banan! Har nästan slutat äta äpple nu. :-( Hur kan det kännas banan att äta äpple? O.o Det har jag aldrig känt iaf. Fast sen gillar jag banan så. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 mar, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
jag äter på en tomat x"D
2 mar, 2011 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen