(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
'obliviate
Elev |
16 mar, 2012 22:08 |
|
Love_Mugglare
Elev |
Om du ska bli författare så har du nog ingen rival, för du är bättre än de flesta riktiga författarna.
Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 16 mar, 2012 23:02 |
|
Ginny.T
Elev |
omg, vad jag har missat!
skit bra, grymt wonderful, awesome "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 17 mar, 2012 00:15 |
|
Ginny4ever
Elev |
Taaack, jag vaknade nyss och tänkte skriva lite mer, när jag helt plötsligt märkte att jag skrev att Ginny var syster med Hermione, och att Ron var tvilling med George...Jag ska nog sova lite mer.
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 17 mar, 2012 08:25 |
|
Love_Mugglare
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Taaack, jag vaknade nyss och tänkte skriva lite mer, när jag helt plötsligt märkte att jag skrev att Ginny var syster med Hermione, och att Ron var tvilling med George...Jag ska nog sova lite mer. Oj, hehe, du är nog lite för trött för att skriva än så länge... Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 17 mar, 2012 10:02 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Love_Mugglare: Jaa, men vi kan vänta Skrivet av Ginny4ever: Taaack, jag vaknade nyss och tänkte skriva lite mer, när jag helt plötsligt märkte att jag skrev att Ginny var syster med Hermione, och att Ron var tvilling med George...Jag ska nog sova lite mer. Oj, hehe, du är nog lite för trött för att skriva än så länge... ![]()
17 mar, 2012 15:02 |
|
Pumpkin99
Elev |
17 mar, 2012 15:27 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!
mer Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 17 mar, 2012 16:53 |
|
Ginny!!!!
Elev |
17 mar, 2012 17:32 |
|
nilla10
Elev |
meeeer
hej hej! :) 17 mar, 2012 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen