@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
12 apr, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ingis: Det här är den 3800:e sidan O_O Och jag skrev det första inlägget på den förra sidan. 12 apr, 2012 11:42 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Borttagen: GRATTIS! 8DSkrivet av Ingis: Det här är den 3800:e sidan O_O Och jag skrev det första inlägget på den förra sidan. ![]() ![]()
12 apr, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ingis: Det här är den 3800:e sidan O_O Och jag skrev det första inlägget på den förra sidan. Du skrev det på den här sidan också 12 apr, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ingis: Det här är den 3800:e sidan O_O Och jag skrev det första inlägget på den förra sidan. Du skrev det på den här sidan också Aa, jag vet. 12 apr, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ingis: Det här är den 3800:e sidan O_O Och jag skrev det första inlägget på den förra sidan. Du skrev det på den här sidan också Aa, jag vet. Du är cool du 12 apr, 2012 11:49 |
|
Borttagen
|
^Jag vet.
12 apr, 2012 11:51 |
|
cannedcorn
Elev |
![]() ![]() Hur kan one direction ligga först? Jag har lyssnat på dem typ 5 gånger den här månaden (alltså 1 låt vid 5 olika tillfällen). Hur kan den ligga först?! 2:an och 3:an har jag lyssnat på mycket mer än one direction.. I suspect nargles are behind it.. EDIT: ![]() Alltså. Jag har inte lyssnat på one direction så mycket. Hur kan den ligga först? Antigen så är det en bugg, eller så har någon varit inne och lyssnat på min spotify. Troligen en bugg.. Eller.. HAR NI ONE DIRECTION-FANS VARIT INNE PÅ MIN SPOTIFY?
12 apr, 2012 12:22 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: D'aww.. *tycker synd om dig och ger dig en kram* ![]() *Hug* Miyuki är Mjuk *kramiz* Det är för att mitt namn är så Myukt :3 HAHAHAH FICK DU DET FRÅN THE GRUDGE? ♥ Nope :3 Ditt namn alltså o: ![]()
12 apr, 2012 12:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
sitter och vaktar en telefon
*det ringer och jag svarar* "GVAB god eftermiddag" säger jag "hej mitt namn är blablabla och jag jobbar för blablabla, jag söker den som har hand om blablabla på företaget" säger människan i lure "tyvärr så är h*n inte inne just nu" säger jag "Då ringer jag tillbaka senare" säger människan "hejdå" "Hejdå" säger jag *lägger på luren* asså så här är alla mina samtal xD jag sitter här och kan inget om företaget alls xD har jag tur kan jag koppla dne jobbiga människan som stör mig när jag sitter och drömmer xD ![]()
12 apr, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen