@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Någon som kan hjälpa mig med en sak på tumblr? Jag är så osmart xD
12 apr, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Någon som kan hjälpa mig med en sak på tumblr? Jag är så osmart xD Vaddå? :] 12 apr, 2012 11:04 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Twix: skulle villja! Mn jag tror inte att jag kan!Någon som kan hjälpa mig med en sak på tumblr? Jag är så osmart xD
12 apr, 2012 11:06 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Någon som kan hjälpa mig med en sak på tumblr? Jag är så osmart xD Vaddå? :] Jo, du vet visssa tumblrs har ju såna där stjärnor som följer musens rörelser [ex påsån tumblr], vet du om det finns på teman från början eller om det är någon extra grej man kan lägga till? Jag suger på att förklara, ja... 12 apr, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Någon som kan hjälpa mig med en sak på tumblr? Jag är så osmart xD Vaddå? :] Jo, du vet visssa tumblrs har ju såna där stjärnor som följer musens rörelser [ex påsån tumblr], vet du om det finns på teman från början eller om det är någon extra grej man kan lägga till? Jag suger på att förklara, ja... Nä, jag vet inte hur man gör. x) 12 apr, 2012 11:09 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Twix: skulle villja! Mn jag tror inte att jag kan! Någon som kan hjälpa mig med en sak på tumblr? Jag är så osmart xD Om du vet får du gärna säga :] Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Någon som kan hjälpa mig med en sak på tumblr? Jag är så osmart xD Vaddå? :] Jo, du vet visssa tumblrs har ju såna där stjärnor som följer musens rörelser [ex påsån tumblr], vet du om det finns på teman från början eller om det är någon extra grej man kan lägga till? Jag suger på att förklara, ja... Nä, jag vet inte hur man gör. x) Okej, tack ändå :] 12 apr, 2012 11:10 |
|
EmahS
Elev |
Visste ni att Jason Isaacs ska spela Soccer Aid i sommar?
Det är en fotbollsmatch som Robbie Williams anordnar där kändisar spelar fotboll mot varandra! Och alla intäkter går till UNICEF Har vetat det ett tag men glömt att säga det haha
12 apr, 2012 11:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-12 kl. 11:15
|
|
Roxy
Elev |
12 apr, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Jag ska skriva nuuuu
12 apr, 2012 11:39 |
|
Ingis
Elev |
12 apr, 2012 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen