@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Pottermore kommer antagligen att öppnas för alla ni som inte kom in snart
Fast allt är helt normalt för mig, haha x) ![]()
12 apr, 2012 09:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-12 kl. 09:22
|
|
Li
Biträdande rektor |
De lär ju köra magical quill-grejen igen without something there is no nothing 12 apr, 2012 09:22 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte ens in på Pottermore.Allt är nollställt på Pottermore :o Spoiler: Tryck här för att visa! Undrar vad det kan betyda.. :o Pottermore is currently unavailable. Please come back later and try again. Thihi, då gör dom väl en massa ändringar och sånt. Nu ser det ut såhär D: Spoiler: Tryck här för att visa! Fast man ser ju på "timglaset" att Ravenclaw ligger 2:a i elevhemstävlingen. Så det är nog bara en bugg i poängen typ.
12 apr, 2012 09:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-12 kl. 09:43
|
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: D'aww.. *tycker synd om dig och ger dig en kram* ![]() *Hug* Miyuki är Mjuk *kramiz* Det är för att mitt namn är så Myukt :3 HAHAHAH FICK DU DET FRÅN THE GRUDGE? ♥ Nope :3 12 apr, 2012 09:42 |
|
Prue
Elev |
MEN ÅH :C
Skulle precis sätta mig och äta frukost och titta på nattens avsnitt av Supernatural när jag inser att jag glömde spela in det. fml. 12 apr, 2012 09:43 |
|
Li
Biträdande rektor |
Inatt drömde jag att Darren Criss av någon anledning var hemma hos mig, Erfa och Eriskay. Vi skulle göra något, minns inte vad. Tillslut hånglar plötsligt jag och Darren och det var ju ganska sjukt. Dock inte LIKA sjukt som att Erfa och Eriskay tittar på, kommenterar vad jag gör bra/dåligt och om det skulle se bra ut i vloggen senare. ALLTSÅ HELT STÖRT I HUVUDET HATAR MIN HJÄRNA.
Han var inte ens bra på att hångla. Besvikelsen!!!! without something there is no nothing 12 apr, 2012 09:43 |
|
Borttagen
|
Hoppas pottermore öppnar idag så jag får något att göra
12 apr, 2012 09:48 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Li: Inatt drömde jag att Darren Criss av någon anledning var hemma hos mig, Erfa och Eriskay. Vi skulle göra något, minns inte vad. Tillslut hånglar plötsligt jag och Darren och det var ju ganska sjukt. Dock inte LIKA sjukt som att Erfa och Eriskay tittar på, kommenterar vad jag gör bra/dåligt och om det skulle se bra ut i vloggen senare. ALLTSÅ HELT STÖRT I HUVUDET HATAR MIN HJÄRNA. Han var inte ens bra på att hångla. Besvikelsen!!!! Var han inte? ![]() ![]()
12 apr, 2012 09:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 12 apr, 2012 09:54 |
|
cannedcorn
Elev |
12 apr, 2012 09:55 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen