@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Dini99: Naw tack vännen ♥ jag lyckades ju få MVG i religon och nån nytta skall jag väl ha av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Dini99: Haha men det ska vi nog lösa ^^ jag får bara slå upp i en bok hur man gör xD måste finnas en massa vettiket regler xD lr så slår jag upp det i en sagobok ^^ prästen måste tänka nu *tänk,tänk. För trött för det nu* haha nej men jag är en bra präst så jag löser det här Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Dini99: Skall ni ha tre olika prästr lr fick jag just tre par att gifta bort xD Skrivet av Lordlollo: fasen bananer vad coolt trippelbröllop! ♥ Jaa! Trippelbröllop! ♥ Vad sägs som trippelbröllop den 20 april? Emma och jag hade snackat om det datumet! xD Du fick just tre par att gifta bort! ♥ Du är en skitduktig präst, vännen! ♥ ![]()
12 apr, 2012 08:19 |
|
Jac
Elev |
Jag sitter på en buss på väg till norrköping! Det ska bli kulla att träffa er mugglisar som bor där (jag känner ju inte att ni mugglisar som bor där men jag ska träffa sex av er men det kanske är alla)
12 apr, 2012 08:50 |
|
Borttagen
|
I really don't do well with teachers..
12 apr, 2012 08:56 |
|
Jac
Elev |
12 apr, 2012 09:03 |
|
Borttagen
|
Allt är nollställt på Pottermore :o
Spoiler: Tryck här för att visa! Undrar vad det kan betyda.. :o 12 apr, 2012 09:04 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte ens in på Pottermore.Allt är nollställt på Pottermore :o Spoiler: Tryck här för att visa! Undrar vad det kan betyda.. :o Pottermore is currently unavailable. Please come back later and try again. 12 apr, 2012 09:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag borstar hattar -.- asså mitt jobb innebär det mest konstiga uppdrag xD asså jag vet inte om jag skall skratta lr inte xD
![]()
12 apr, 2012 09:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte ens in på Pottermore.Allt är nollställt på Pottermore :o Spoiler: Tryck här för att visa! Undrar vad det kan betyda.. :o Pottermore is currently unavailable. Please come back later and try again. Thihi, då gör dom väl en massa ändringar och sånt. Nu ser det ut såhär D: Spoiler: Tryck här för att visa! 12 apr, 2012 09:11 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är kapitlerna nollställda, så man får börja om? :oSkrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte ens in på Pottermore.Allt är nollställt på Pottermore :o Spoiler: Tryck här för att visa! Undrar vad det kan betyda.. :o Pottermore is currently unavailable. Please come back later and try again. Thihi, då gör dom väl en massa ändringar och sånt. Nu ser det ut såhär D: Spoiler: Tryck här för att visa! 12 apr, 2012 09:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Är kapitlerna nollställda, så man får börja om? :o Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte ens in på Pottermore.Allt är nollställt på Pottermore :o Spoiler: Tryck här för att visa! Undrar vad det kan betyda.. :o Pottermore is currently unavailable. Please come back later and try again. Thihi, då gör dom väl en massa ändringar och sånt. Nu ser det ut såhär D: Spoiler: Tryck här för att visa! Nej det tror jag inte :o ska kolla. Man blir ju glad när man ser det här också. Spoiler: Tryck här för att visa! 12 apr, 2012 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen