@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av mine: ja det vore nott, de ska ha den 20:e april här ag härt! Annars går det att ha trippel bröllop eftersom Dini99 & LunaLovegood1ska oxå gifta sigxp ♆ 11 apr, 2012 23:08 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: trippelbröllop låter fint Skrivet av mine: Annars går det att ha trippel bröllop eftersom Dini99 & LunaLovegood1ska oxå gifta sigxp Trippelbröllop låter ju superawesome! Kärlek till alla! 11 apr, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: D'aww.. *tycker synd om dig och ger dig en kram* ![]() *Hug* Miyuki är Mjuk *kramiz* Det är för att mitt namn är så Myukt :3 11 apr, 2012 23:11 |
|
Lordlollo
Elev |
fasen bananer vad coolt trippelbröllop! ♥
♆ 11 apr, 2012 23:14 |
|
scarhead
Lärare |
11 apr, 2012 23:14 |
|
cannedcorn
Elev |
En kille som heter Alexander Sundell/Sandell (hörde inte riktigt) kommer komma långt i X factor! Har aldrig hört en 14-åring med en så sjukt bra röst!
Och för att låta som en av skvallerbloggarna; Kom ihåg vart ni hörde det först
11 apr, 2012 23:46 |
|
leumas vän
Elev |
11 apr, 2012 23:51 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: D'aww.. *tycker synd om dig och ger dig en kram* ![]() *Hug* Miyuki är Mjuk *kramiz* Det är för att mitt namn är så Myukt :3 HAHAHAH FICK DU DET FRÅN THE GRUDGE? ♥ ![]()
12 apr, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Jag älskar Isabelle Fuhrman ♥
Jag avgudar Clove ♥ Men jag är skiträdd för Esther :O </3 12 apr, 2012 00:28 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar Isabelle Fuhrman ♥ Jag avgudar Clove ♥ Men jag är skiträdd för Esther :O </3 JA! DU SKREV ETT INLÄGG
12 apr, 2012 00:29 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen