Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tyri
Elev |
Jag vill ge en komplimang till en tjej som tråkigt nog inte är medlem här, Elisabeth, hon är faktist inte så jobbig som alla säger.
14 dec, 2011 13:18 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Vadå, har det hänt något med LeeGordan? :O Komplimanger tillleumas för att han är så social och trevlig Nej, det har inte hänt något med honom 14 dec, 2011 15:30 |
|
Elin@
Elev |
14 dec, 2011 15:33 |
|
vevve_puff
Elev |
jag vill ge en komplimang till mina snälla vänner att dom är BÄST och de är ginny_ginny, linnvendela, lollo_ginny,Dini99,lövetAmanda
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 dec, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: LeeGordan, du är en schysst vän! Slulle vilja lära känna dig mer, vi verkar ha många gemensamma intressen. Du skriver sköna forumsinlägg Skrivet av IvveKingh: En komplimang till LeeGordan som var så aktiv vid och innan den finfina dagen som var 12/12! (Gryffindorare fattar) Tack, ni två! GUUUUD vad jag blir glad när ni skriver så fiina komplimanger till mig jag bara bockar och bugar! 14 dec, 2011 16:18 |
|
Borttagen
|
14 dec, 2011 20:03 |
|
Twix
Elev |
14 dec, 2011 20:05 |
|
expelliarmus
Elev |
avifors är fantastisk. En otroligt härlig tjej! ♥ Puss & kram skumbanan.
Minidjuret är en till fin tjej som jag har fått bättre kontakt med dom senaste dagarna trots att jag har sett dig sedan jag blev medlem! Du är fin och bra. Otroligt hjälpsam och stöttande. Li, du är också så himla omtänksam och bra! JoLizz är typ bäst bäst bäst på att ge fina och bra ord som träffar hjärtat på rätt ställe! ♥
14 dec, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
expelliarmus Oh really?!
![]() I merlins kalsonger du är för skön! 14 dec, 2011 22:36 |
|
JoLizz
Elev |
expelliarmus Men tack så mycket! Vad glad jag blir
![]()
![]()
14 dec, 2011 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen