Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smutsen
Elev |
Tummen, tummen upp liksom.
31 jan, 2013 22:42 |
|
Borttagen
|
Tummen är användbarast så jag väljer den!
31 jan, 2013 22:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Tummen är mest användbar
31 jan, 2013 22:52 |
|
Borttagen
|
Lillfingrar tror jag, men tummar är nog mest användbart, så röstar på det
1 feb, 2013 12:00 |
|
Starbuck
Elev |
1 feb, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Tummen, mest användbar
1 feb, 2013 17:46 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag säger lillfingret, även om tummen må vara något mer användbar, för lillfingret är så gulligt!
Resultat i frågan "tummen eller lillfingret?": 21-13 till tummen! Obs! Ny fråga i första inlägget! 1 feb, 2013 18:15 |
|
Borttagen
|
Jag tycker bäst om dillchips. Så det så.
1 feb, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Dillchips
Pga, grillchips = BLÄ! 1 feb, 2013 18:35 |
|
RowenaR
Elev |
Dillchips, jag tycker att det är godare
It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive [URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL
1 feb, 2013 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen