@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
11 apr, 2012 20:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
quote user=5971] Skrivet av Lordlollo: Jag har en fråga till en person * böjer sig ner och tar fram en ring* Bombarda : vill du gifta dig med mig? ♥ ÅÅÅÅÅHHHH! *Hoppar upp och ner medan jag hyperventilerar "klart jag vill gifta mig med dig" Fåt jag komma på bröllopet! Snälla? Förresten, ni är härmed inbjudna till mitt och Disas bröllop!
11 apr, 2012 20:49 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: quote user=5971] Skrivet av Lordlollo: Jag har en fråga till en person * böjer sig ner och tar fram en ring* Bombarda : vill du gifta dig med mig? ♥ ÅÅÅÅÅHHHH! *Hoppar upp och ner medan jag hyperventilerar "klart jag vill gifta mig med dig" Fåt jag komma på bröllopet! Snälla? Förresten, ni är härmed inbjudna till mitt och Disas bröllop! självklart får du det Vi ska bara bestämma ett passande datum ÅÅh tack så mycket, när hålls ert bröllop?♥ Kärlek till alla! 11 apr, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
*Miyuki känner sig nere eftersom hennes man har åkt på något nytt äventyr och inte är hemma*
I'M FOREVER ALOOOOOOOOOONE! 11 apr, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: JAG PRATAR MED MIG SJÄLV. KAN NÅGON BOTA MIG? ;____; Jag brukar mumla med mig själv ibland .____. JAG BARA: ÄR DET FREDAGEN DEN TRETTONDE PÅ FREDAG? JA! DET ÄR DET. .________. SEN BÖRJAR JAG RANDOM SJUNGA PÅ EN LÅT SOM JAG INTE ENS VET TEXTEN TILL. Jag brukar typ alltid ha hela diskussioner med mig ibland O.o .....vi kan vara konstiga tillsammans Jag brukar också diskutera med mig själv... o.0 ... JA, DET KAN VIIII! Vi måste seriöst vara dom gummigåseterrierna och badankorna som är mest lika varandra i hela världen O.O lol, det gjorde inte jag xD MEN WIPPIE, LET'S GET WEIRD! Eller vänta, det är vi redan....... .____. Ja, verkligen! o.o INTE SMART. ._____. Haha x) 11 apr, 2012 20:54 |
|
Dini99
Elev |
OF COURSE! ♥ Det låter ju fantastiskt! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 apr, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
NU HAR JAG SKRIVIT EN ARTIKEL I MUGGLISSKVALLER TRÅDEN!
Man kanske ska bli reporter ändå.. *fnys* 11 apr, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
gaaah, vad ska jag ta mig till?!?!
jag såg en fin grej på tumblr som jag ville reblogga, men jag såg att den hade exakt 777 notes. det kan man ju liksom inte komma och paja bara hursomhelst?! D: EDIT: Okej, nu har den 779 notes *reblog* 11 apr, 2012 21:27 |
|
Tonks_xD
Elev |
11 apr, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: tjena jag vill ha glass JAG ÄTER GLASS 8D 11 apr, 2012 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen