Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3786 3787 3788 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


JAG PRATAR MED MIG SJÄLV. KAN NÅGON BOTA MIG? ;____;

11 apr, 2012 19:59

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG PRATAR MED MIG SJÄLV. KAN NÅGON BOTA MIG? ;____;

Jag brukar mumla med mig själv ibland .____.

11 apr, 2012 20:00

Lordlollo
Elev

Avatar


non som vill uggla? har tråkigt...

11 apr, 2012 20:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
JAG PRATAR MED MIG SJÄLV. KAN NÅGON BOTA MIG? ;____;

Jag brukar mumla med mig själv ibland .____.

JAG BARA: ÄR DET FREDAGEN DEN TRETTONDE PÅ FREDAG? JA! DET ÄR DET. .________.
SEN BÖRJAR JAG RANDOM SJUNGA PÅ EN LÅT SOM JAG INTE ENS VET TEXTEN TILL.

11 apr, 2012 20:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
non som vill uggla? har tråkigt...

HERE I AM!

11 apr, 2012 20:03

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
JAG PRATAR MED MIG SJÄLV. KAN NÅGON BOTA MIG? ;____;

Jag brukar mumla med mig själv ibland .____.

JAG BARA: ÄR DET FREDAGEN DEN TRETTONDE PÅ FREDAG? JA! DET ÄR DET. .________.
SEN BÖRJAR JAG RANDOM SJUNGA PÅ EN LÅT SOM JAG INTE ENS VET TEXTEN TILL.

Jag brukar typ alltid ha hela diskussioner med mig ibland O.o

.....vi kan vara konstiga tillsammans


11 apr, 2012 20:05

HarryFreakingPotter
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
LINNEA KAN DU INTE LOGGA IN
VI MÅSTE DISKUTERA TUMBLAH


JAG ÄR INLOGGAD NU JUUUUUUUUUUUU

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m52p7qwpge1rswfk2o2_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me7urz3dS01qbnhuno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F42800885%2Ftumblr_md6qecSGJO1r8mmrfo1_500_large.gif

11 apr, 2012 20:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
JAG PRATAR MED MIG SJÄLV. KAN NÅGON BOTA MIG? ;____;

Jag brukar mumla med mig själv ibland .____.

JAG BARA: ÄR DET FREDAGEN DEN TRETTONDE PÅ FREDAG? JA! DET ÄR DET. .________.
SEN BÖRJAR JAG RANDOM SJUNGA PÅ EN LÅT SOM JAG INTE ENS VET TEXTEN TILL.

Jag brukar typ alltid ha hela diskussioner med mig ibland O.o

.....vi kan vara konstiga tillsammans


Jag brukar också diskutera med mig själv... o.0

... JA, DET KAN VIIII! (det där sa jag högt också. o.o)

11 apr, 2012 20:06

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fskincarelogic.files.wordpress.com%2F2009%2F02%2Feye.jpg

Sitter och redigerar denna bild i gimp, försöker hitta mina ögonfrans-penslar men de är typ borta D: Får leta upp de på deviantart igen :3

11 apr, 2012 20:11

IamAK
Elev

Avatar


jag vill äta men är inte sugen på något vi har hemma.

11 apr, 2012 20:11

1 2 3 ... 3786 3787 3788 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.