@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Fast tja... jag förstår er då jag själv är multishipper, men ta gärna kontakt innan då det handlar om ett mugglispar!!Skrivet av scarhead: Och ingen brydde sig om att det var jubileum för Mat-Ivar igår.. utom nyheterna, som spred rykten om ett falsk bröllop. Guys, ta kontakt med oss först innan ni skriver sådant. Ehehhe... *jag ansvarar inte för nyheterna, näänänänänn* Och jag insåg nu att det har gått mer än ett halvår sen... HUR SNABBT HAR TIDEN GÅTT?!? Och Miyuki, du och Ida S har nu varit tillsammans i... hm. 4 månader? 11 apr, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
^Eh.. jao, ÅH GOSH SÅ TIDEN GÅR FORT, VI HAR VARIT IHOP I MER ÄN ETT KVARTAL OCH JAG OCH TINTIN HAR VARIT GIFTA I..
Ett kvartal och nio dagar O__o Jag vill hitta någon ny artist att bli helt obsessed med och bah JASLJ.HHDSGL.HGE.LGH HAN ÄR SÅ FIN och sedan ska ingen annan i min skola gilla den artisten.. BTW, UNDRAR OM RANT PÅ KANT 4 HAR KOMMIT.. HMM.. 11 apr, 2012 19:26 |
|
scarhead
Lärare |
11 apr, 2012 19:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: DÅ BLIR DET ETT MYSTERIUM... HEMLIG DUBBELGÅNGARE? Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: JADU, BRA FRÅGA.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: JAG HAR INTE BLIVIT EN ANIMAGUS JAG SER KEVIN, TVÅ KEVINS, DET ÄR SÄKERT LOUIS SOM BLIVIT EN ANIMAGUS VARFÖR SÅG JAG FLER ÄN EN eh.. KEVIN PÅ TAKET ALLDELES NYSS DÅ? KEVIN KANSKE HAR EN TVILLING? JAG HAR INGEN TVILLING??! I DON'T THINK SOO.. ELLER SÅ HAR HAZZA BLIVIT EN ANIMAGUS FÖR ATT SPANA PÅ MIG.. OCH DIG.. O__o FÖRLÅT JAG ERKÄNNER! *SKÄMS MEN NU FÅR JAG VÄL VARA MED I DIRECTIONERS FAMILY??
11 apr, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Jo men lite fin är väl Olly Murs O__o
11 apr, 2012 19:37 |
|
scarhead
Lärare |
si_tonks som inte ens shippar Brittana lika mycket som jag hade en Brittana-mapp
men det hade inte jag what 11 apr, 2012 19:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-11 kl. 19:44
|
|
Borttagen
|
Näj men.. nu ska jag fortsätta sura över crossover videon jag hittade (VEM I HELA DENNA VÄRLD SHIPPAR MIN MAN OCH KATNISS EVERDEEN??) och lyssna på Olly Murs ♥
11 apr, 2012 19:42 |
|
scarhead
Lärare |
11 apr, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Har en superkväll känner jag. Underbar underbar superduperkväll.
Lills: Du har gjort min dag idag ♥ 11 apr, 2012 19:45 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har en superkväll känner jag. Underbar underbar superduperkväll. Lills: Du har gjort min dag idag ♥ Var så lite, allting för dig! ♥ x) ![]()
11 apr, 2012 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen