Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Regulus
Elev |
Sparade demigoddriving ifall jag någon gång skulle skapa en pjo blogg
annars: http://salazarschamber.tumblr.com/
15 sep, 2012 11:01 |
|
Borttagen
|
Alltså det är jättekonstigt.
Min bild på Hedy Lamarr bled featured i vintage-taggen och jag klagar inte alls. Första gången och man blir jätteglad men saken är att jag taggade aldrig den vintage o.O 15 sep, 2012 14:34 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså det är jättekonstigt. Min bild på Hedy Lamarr bled featured i vintage-taggen och jag klagar inte alls. Första gången och man blir jätteglad men saken är att jag taggade aldrig den vintage o.O Någon annan kanske taggade den som det
15 sep, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Jaha men jag trodde att den kunde bara komma in i en tag om själva människan som ladda upp den tagga den som det ;s Men aja, tack för svar Skrivet av Borttagen: Alltså det är jättekonstigt. Min bild på Hedy Lamarr bled featured i vintage-taggen och jag klagar inte alls. Första gången och man blir jätteglad men saken är att jag taggade aldrig den vintage o.O Någon annan kanske taggade den som det 15 sep, 2012 22:29 |
|
scarhead
Lärare |
Förresten, vet ni något om det här med att om man har för många saved urls så kan hela bloggen raderas?
cause I'M FREAKING OUT 15 sep, 2012 23:06 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Hello, You have registered but not used a large number of Tumblr blog URLs. You must release all unused URLs within 72 hours. Failure to do so will leave us with no choice but to terminate your Tumblr account.
What is this shit
16 sep, 2012 00:29 |
|
Celebikai
Elev |
Cody Simpson tog över min dash och jag fick panik för när började jag följa en cody simpson-tumbr???????? gillar inte ens honom
(följer 400+ tumblrs, dags att rensa) ![]()
16 sep, 2012 00:57 |
|
whirlwinds
Elev |
ändrade hela min tumblr-design nyss, fett nöööööjd
http://shewasasuperstar.tumblr.com har nog för övrigt världens finaste dashboard, måste bara påpeka det ![]()
16 sep, 2012 03:56 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Prue: Det fattar inte jag heller! xDFörstår inte hur man kan lyckas vara mer eller mindre osynlig genom hela grundskolan och gymnasiet och sedan även på internet, t.ex tumblr. x_x får max 1 follower/månad och ingen pratar med mig förutom när jag replyar till någon som dom svarar. Oh well. Men är det någon som kan hjälpa mig med en sak?
16 sep, 2012 09:50 |
|
Ginny00
Elev |
16 sep, 2012 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen