Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Twix, några sidor bak: AWW I'M ON THAT LIST :'D thanks! ♥ You're totally awesome
wolfstar deserved better. 13 dec, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
Komplimanger till pandan..
13 dec, 2011 21:04 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Twix, några sidor bak: AWW I'M ON THAT LIST :'D thanks! ♥ You're totally awesome Your welcome, åsum människa! ♥ Jag vet att fler kommenterade inlägget, men har inte haft någon bra dag och därför inte orkat svara, men jag såg i alla fall och vill bara säga: I LOVE YOU, GUYS! Alla ni är så fina och underbara personer! :' 13 dec, 2011 21:07 |
|
Elley
Elev |
Twix; JAG ÄR MED, JAG ÄR MED!
![]() Luna 1; ÅTTA KOMPLIMANGER!? Love ya' ♥ Finaste, måste bara skriva det här, KOMPLIMANG TILL DIG FÖR ATT DU TROR JAG ÄR EN MÖRDARE ;D♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 dec, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
Komplimanger till alla i F.I.S.A-skåne. En stor kram till er alla.
13 dec, 2011 21:30 |
|
Anapneo
Elev |
13 dec, 2011 21:30 |
|
leumas vän
Elev |
13 dec, 2011 21:31 |
|
joel9324
Elev |
LeeGordan, du är en schysst vän! Slulle vilja lära känna dig mer, vi verkar ha många gemensamma intressen. Du skriver sköna forumsinlägg
13 dec, 2011 21:34 |
|
IvveKingh
Elev |
Åh!
En komplimang till LeeGordan som var så aktiv vid och innan den finfina dagen som var 12/12! (Gryffindorare fattar) Är det fortfarande lite hemligt...? 14 dec, 2011 12:23 |
|
Borttagen
|
^ Vadå, har det hänt något med LeeGordan? :O
Komplimanger tillleumas för att han är så social och trevlig 14 dec, 2011 12:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen